Annons

Kill your darling...

Produkter
(logga in för att koppla)

Maverick28

Aktiv medlem
Satt och kikade på mina album..Konstaterade att en bilderna hade fått 1,33 i betyg.. :(

HAr jag bara haft otur med de som betygsätter elelr???

http://www.fotosidan.se/member/portfolio/viewpic.htm?ID=3846&pf=918

Har nämligen som grundtanke att plocka bort de bilder som är för "dåliga" i linje med vad en del har uttryckt så kika gärna in och säg vad ni tycker.. Det är nämligen så att både jag och motivet (sambon) tycker bilden är bra...:confused:

Om det var den bilden med modellen (flickvännen) i vattnet, så har jag varit inne och kommenterat.:p

Efwa skrev:
Om det var den bilden med modellen (flickvännen) i vattnet, så har jag varit inne och kommenterat.:p

Jepp det var den.. TACK med lite mer utförliga kommentarer....

;-) liksom därför man lägger ut bilderna för "feddbacken" och inte bara ett betyg...

Visst, bilden är hård i färgerna och placeringen av modellen är ......fantasilös. Beskär bilden i vänsterkant och i överdelen, någonstans i vassen så blir den straxt bättre. Jag tycker inte att leende alltid gör en bild bättre men att stå i vattnet och se förbannad ut är också omotiverat om man inte blivit islängd. Posen med armarna ser också aggressiv ut, alternativt är det en kroppsbyggarpose, men sååå muskulös är väl inte modellen - i varje fall framgår det inte av bilden. Direkt solljus ÄR mycket svårt utan blixt med diffusor / reflexskärm, det är en anledning till att man inte ser så mycket proffsbilder tagna under de förhållandena.
Us

*LER* Bra att få andras synpunkter på saken..
:)
Har i allafall plockat bort den.. Efetrsom den hade LÅNGT under 3 i betyg ;-)

See yaa...

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar