Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

kategorier i kameraväskan

Produkter
(logga in för att koppla)

daniel1337

Aktiv medlem
hej kodsnickare
det skulle vara trevligt om ens "kameraväska" blev sorterad och kanske till och med innehöll automatiska underrubriker i ens profil beroende på vad den innehåller.

tex:

Min kameraväska innehåller:
Kameror:
Canon EOS 300D
Canon EOS 100/Elan

Objektiv:
Canon EF 28-80mm f/3.5-5.6
osv...

det skulle bli mycket mer överskådligt då.

jag vet att detta är mycket lätt fixat, så om ni vill kan ni fixa det på ett par minuter ;)

mvh daniel

Ja , jag håller med. Har många gånger undrat vad det är för prylar som det står diverse underliga beteckningar på.

Jag det tycker jag med!!
Har faktiskt tagit bort alla minneskort och småskit för att det blir så rörigt!
Och då kan juh inte folk se om jag har det.
Det blir mycke smidigare att hitta en specifik sak i kameranväskan med kaktegorier!

Mickey skrev:
Har faktiskt tagit bort alla minneskort och småskit för att det blir så rörigt!
Och då kan juh inte folk se om jag har det.

Jag gjorde samma sak och löste det med att skriva "småsakerna" i fritexten istället..men detta är ju klart bättre.

Bra idé tycker jag också.
Som det är nu kan man tro att jag har skannern i kamervaäskan. Men det har jag ju inte, den står här på bordet jämte mej.

Jag tar och lyfter den här tråden, för jag saknar funktionen. Det hade varit guld värt om man kunde lägga in kategorier, precis som man kan med bokmärkena. En "budgetvariant" kunde vara om det fanns möjlighet att lägga in en blankrad här och var i väskan, så att listan kunde grupperas utan rubriker. Fast full kategorihantering står överst på önskelistan :eek:)

molarin skrev:
Jag vill också ha denna funktion. Kan väl inte vara så svårt att knappa ihop?
Det handlar nog inte om ifall det är svårt eller inte, utan att det finns många grejor som skall göras och som kanske har högre prioritet. Många bäckar små...

Jahaja, fortfarande ingen respons från fs sida.

Även om ni inte kastar er på uppgiften direkt kan ni väl åtminstone svara nånting i tråden. Det uppenbarligen är fler än en person som önskar denna funktion.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar