Annons

Kan inte logga in på mitt konto på Fs i mobilen.

Produkter
(logga in för att koppla)

Tony johansson

Aktiv medlem
Hej hopp !

Har ni på redaktionen gjort någonting konstigt med mjukvaran till Fs ? Jag har sedan lång tid tillbaka varit inloggad på Fs i mobilen, bara för att nyligen upptäcka att jag blivit utloggad. När jag försöker logga in igen, går det inte, trots att jag har samma inloggningsuppgifter som på datorn.

Det skall i sammanhanget nämnas att jag har varit inloggad på Fs i både mobil och dator under ett antal år, och det har fungerat felfritt, så att jag är inloggad på Fs på två olika plattformar samtidigt, är inte orsaken till felkälla, (om det nu skulle komma upp som förslag till varför det inte fungerar i dagsläget).

Någon förklaring/lösning på mysteriet ?

Hej hopp !

Har ni på redaktionen gjort någonting konstigt med mjukvaran till Fs ? Jag har sedan lång tid tillbaka varit inloggad på Fs i mobilen, bara för att nyligen upptäcka att jag blivit utloggad. När jag försöker logga in igen, går det inte, trots att jag har samma inloggningsuppgifter som på datorn.

Det skall i sammanhanget nämnas att jag har varit inloggad på Fs i både mobil och dator under ett antal år, och det har fungerat felfritt, så att jag är inloggad på Fs på två olika plattformar samtidigt, är inte orsaken till felkälla, (om det nu skulle komma upp som förslag till varför det inte fungerar i dagsläget).

Någon förklaring/lösning på mysteriet ?

Om du har Tapatalk på mobilen så har stödet försvunnit för det!

Stökigt.

Har däremot själv inte upplevet något sådant problem. Inloggad på Fs via Mac (senaste Sierra), PC (W10 Ent) WP (W10 Mobile) iPad och iPhone (bägge med senaste iOS). Inluderar Safari, Edge och Chrome.

Vilka enheter/OS/webbläsare är det som krånglat för dig?

Kanske inte har något samband, men kan vara värt att börja jämföra.

Verkligen :-(.

Vilka enheter/OS/webbläsare är det som krånglat för dig?

Kanske inte har något samband, men kan vara värt att börja jämföra.
Jag har en Samsung galaxy S8+ sedan ett par månader tillbaka och detta problemet började i förrgår, dessförinnan fungerade det problemfritt. Jag har också problem att komma in på et annat konto, men ibland (men inte för det mesta) rasslar det till och jag kommer in.

Nu är det inte ett så stort bekymmer att jag inte kommer in på det andra kontot på mobilen, men till Fs vill jag gärna ha tillgång till, utan att det krånglar som det gör nu och som jag tidigare nämnt, jag har inte haft dessa problem sedan tidigare, så jag kan inte utesluta att det är något med Fs mjukvara som ändrats på ett för mig ofördelaktigt sätt.

P.s;
Du har inte savarat på frågan om hur du tog dig till Okinawa. med flyg, båt eller tåg ?
D.s.

;-).

Kör du med Samsungs webbläsare eller Chrome? Jag använder Chrome på min S8+ utan problem.

Edit: testade nyss i Samsung Internet och det fungerar också

På min mobil när jag öppnar fotosidan så kommer jag till inloggningen och ber mig logga in men jag är inloggad ändå, man kan se profilbilden i hörnet, bara klicka på den så är man inloggad.. iaf jag.

På min mobil när jag öppnar fotosidan så kommer jag till inloggningen och ber mig logga in men jag är inloggad ändå, man kan se profilbilden i hörnet, bara klicka på den så är man inloggad.. iaf jag.
Jaa, du. Saken är den att jag alltid varit inloggad på Fs sedan lång tid tillbaka på mobilen (och även datorn hemma), jag brukar sällan logga ut från just denna sajt.

Men denna gång har jag (av för mig okänd anledning) blivit utloggad (på mobilen) och när jag försöker logga in igen, så går det inte. Jag kommer till inloggningssidan och anger samma uppgifter som när jag loggat in ( samma uppgifter jag använder för login som på denna jobb-dator jag skriver på nu), men jag kommer inte vidare. Mycket konstigt :mad: .

Yes, jag ringde Samsung support och dom hjälpte mig.

Men jag har fortfarande inte fått något svar på min fråga om hur du tog dig till Okinawa.

Med flyg, tåg, buss, åsnekärra eller till fots ? ;-).

Gott att det löste sig! Var nog då kakorna som stökade till det, precis som AFE var inne på.

Flyg. Missade första gången (sorry), men svarade till slut nyligen i ett par inlägg upp i denna tråden. 🙂

Läs här för lite mer detaljer: https://www.fotosidan.se/forum/showpost.php?p=2186760&postcount=7

Gott att det löste sig! Var nog då kakorna som stökade till det, precis som AFE var inne på.
Jag har inte en susning.
Flyg. Missade första gången (sorry), men svarade till slut nyligen i ett par inlägg upp i denna tråden. 🙂
Det är lugnt :).
Det tackar vi för !

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar