Annons

Kan du filma med din kamera? kan du klippa?

Produkter
(logga in för att koppla)

Joanna_D

Aktiv medlem
OBS i stockholms området..
Jag söker dig som inte är proffesionell, men riktigt intresserad av att filma och klippa och som skulle vilja göra en lite annorlunda, gärna fartfylld musikvideo helt enkelt.

Det är såhär att själv är jag en riktigt glad amatör inom området musikskapande/sjungande. Men nu har jag en låt som jag diggar och skulle vilja ha någon slags musikvideo till. För att kunna lägga upp på myspace och youtube.
LÅTEN (ska försöka "mastra" den ifall det blir en video så det låter extra bra)

Jag är även en fattig student med noll budget så det är helt nollbudget, kanske kan lägga ut max 200-300 kr på rekvisita elr något. Men jag tänkte mig något som inte kräver så mycket och tid och dag(ar) är jätteflexibelt, jag studerar deltid och är arbetslös! Jag fixa lägenhet om det behövs och lite "folk" om det behövs också.. Och jag har lite inspirationsfilmer om du inte har någon idé själv:)

Har du ingen utrustning men kan klippa och filma så har jag en Nikon D90 som filmar jättesnyggt i dagsljus och annat bra stabilt ljus. Har tre bygglampor också!

Min myspace är http://www.myspace.com/joannadominger för mer musik och så
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.