Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Kameraväska, tips

Produkter
(logga in för att koppla)

carolinah

Avslutat medlemskap
Hej!
Jag skulle vilja ha hjälp ang. köp av kameraväska. Har en Canon 400D samt två objektiv 18-55 och 55-250 och vill alltså få plats med allt i en väska. Har ni några tips på bra, bekväma och prisvärda väskor? (max 1500 kr). Är mest intresserad av ryggsäck men kan även tänka mig annan modell. Tack på förhand!

Ska din utrustning växa så kan jag rekommendera Lowepros Mini trekker Aw för ca 800. Eller om du inte ska ha större utrustning kan du titta på deras Fastpack 200 som borde räcka :)

Jag kan rekommendera Lowepro Flipside 300. Det är en väldigt trevlig ryggsäck som även har den trevliga funktionen att det är väldigt svårt för någon annan att komma in i den då du har den på dig, eftersom den öppningsbara sidan är vänd mot ryggen.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar