Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Kameraväska Lowepro, bör jag slå till?

Produkter
(logga in för att koppla)

hallqvist

Aktiv medlem
Hej!

Jag har möjlighet att köpa Lowepro väskorna för inköpspris... Jag har köpt en 30D, och äger en Macbook. Därför tänkte jag att LowePro Computrekker AW skulle vara utmärkt.. jag får den för 646kr.

Bör jag köpa denna, eller finns det andra bra val?

Tacksam för svar.
 
För 646:- så hittar du inget bättre ivf. Helt okej väska, även om du inte bär med dig datorn.
 
Okej. Jag tror jag kör på denna...
Men alltså kom ihåg att jag kan få alla Lowepro modeller för inköpspris, men jag tror att just denna passar mig bäst just för att den har datafack osv!?
 
Finns ju andra ryggsäckar, som t.ex CompuRover, som har ett mindre kamerafack + ett för pryttlar och ett för datorn. Allt handlar om hur stor utrustning och vad du behöver kunnna packa. Men kolla på LowePro Compurover.
 
hehe okej, nu fick jag det jäklit svårt att bestämma mig.

Jag ska ha med kameran i skidbacken ibland, annars ska jag väl inte gå så väldigt långa sträcker vad jag vet idag iaf.

Vilken är bäst..?
 
är det bara jag, men det ser ut som att det är krångligare att komma åt kameran och alla saker i Rovern... det verkar vara mindre utrymme i den lilla fäll-ut-luckan.. alltså får man i lika mkt kamera tilbehör i den som den andra?
 
Ja, det är svårare att komma åt och ja, ditt första val rymmer mer kameragrejor. Som sagt...det beror på vilken utrustning och vad du vill packa.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.