Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Kameraprofil i LR
- Trådstartare Forslund
- Start datum
Flash Gordon
Aktiv medlem
Hej
Lightroom känner inte igen mina filer från powershot G1x mk2. Vad jag kan se på nätet så ska den stödjas. Jag har den senaste versionen av programmet.
Någon som haft samma problem eller vet hur man löser det?
Är du säker på att du har en version av LR som stödjer kameran?
Flash Gordon
Aktiv medlem
Nyaste.. Ja..
Kör du raw + jpg? I så fall kan raw filen gömma sig under jpg-filen.
Forslund
Aktiv medlem
Jag har hört från andra som inte längre har några profiler till just Canons kompaktkameror i LR, men jag vet förstås inte vad det beror på. Gissningsvis en bugg?
Där ser man. Det är ju omöjligt att få tag på Adobe också. De hänvisar till allehanda forum bara.
AFJ
Aktiv medlem
För tydlighetens skull.
Rubiken är "kameraprofil", är det det som är ditt problem? Dvs, du kan importera bilden men sedan kan du inte välja camera profile?
Eller är det så att du överhuvudtaget inte kan importera RAW-filerna från din kamera? I så fall, vad får du för felmeddelande?
Rubiken är "kameraprofil", är det det som är ditt problem? Dvs, du kan importera bilden men sedan kan du inte välja camera profile?
Eller är det så att du överhuvudtaget inte kan importera RAW-filerna från din kamera? I så fall, vad får du för felmeddelande?