Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Kamera, objektiv och tillbehörsöversikt.

Produkter
(logga in för att koppla)

Palletheking

Aktiv medlem
Jag var nyss inne o kikade på Fotosidans Nikonöversikt. Den känns i ärlighetens namn något föråldrad och i behov av uppdatering. Många av Nikons senare produktioner saknas. För mig som gammal prylräv har det knappast någon större betydelse, då jag hänger med i det mesta ändå. Men för nybörjaren hade det kanske varit ett bra pryllexikon inför ett eventuellt köp av ny utrustning. Dessutom så borde nog programmet utökas till att inkludera fler märken, eftersom instegsmarknadens konkurrens tycks öka hela tiden. Det finns idag fler aktörer på marknaden med slagkraftiga alternativ. Som jag ser det är inte dylika översikter till för de som hänger med utan snarare för de som inte hänger med, och för alla nya fotoentusiaster.

Ja, utvecklingen går snabbt framåt. Håller helt med om att det mesta av de senaste saknas. Vi får fundera på hur vi kan justera det.

ANNONS
Köp TZ99 hos Götaplatsens Foto