Annons

Kamera & Bilds provprenumeration

Produkter
(logga in för att koppla)

Lars Broman

Avslutat medlemskap
Anmälde intress för Kamera & Bilds rabatterade provprenumeration här på Fotosidan.

Prenumerationen skulle omfatta 3 nr.

Betalade i tid och fick nyligen första nr, 6.

Nu har jag fått ett erbjudande om att förlänga min prenumeration.

Döm om min förvåning när förlängingen börjar med nr 8.
Jag skulle alltså betala nr 8 två gånger.
Där färsvann den rabatten.

Jag kommer naturligtvis inte att förlänga min prenumeration.

haha vilken fulare... endera har dom räknat helt fel eller så tror dom folk är blåsta...

Är det inte lättare/vettigare att kontakta prenumerationsservice än att ta upp det här?

Lars, såvitt jag förstår har det skett ett misstag hos företaget som sköter inte bara våra, utan hundratalet andra tidningars prenumerationer. Jag kan personligen garantera att vi inte gett dem instruktioner att försöka blåsa provprenumeranter på ett nummer.

Vi erbjuder kundservice via epost, webb och telefon. Ett sånt här misstag är snabbt utrett.

Men om du tycker att vi som tidning försuttit vår chans att få dig som prenumerant genom att göra ett misstag av den här typen så ska du självklart inte förlänga prenumerationen.

Liksom du kan välja att aldrig mer handla på Ica för att en kassörska råkar stämpla in fel belopp för skogaholmslimpan.

Konsumentmakt är till för att användas.

/Göran Segeholm, chefredaktör

När det gäller att företag inte sköter sina åtaganden är det en klar fördel att belysa det med ofentlighetens ljus.
Detta kan ha inträffat tidigare men företaget har inte brytt sig. Detta kan vara det som behövs för en uppryckning.

Och vad det gäller min provprenumeration så har den inte löp ut ännu.
Framtiden får utvisa om jag verkligen får mina 3 nr.

Jag anser också att företagen ska bedömmas efter sina handlingar inte efter vad man säger.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar