Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Kalendersökning på ort och datum

Produkter
(logga in för att koppla)

Kalinka

Aktiv medlem
Blev jätteglad när ni lade upp en evenemangskalender för ett tag sedan,men finns det inte möjlighet att dela upp den lite geografiskt?

Hittar ofta jättespännande utställningar i den, men så visar det sig att de visas i Götebor, Malmö, Lund, Umeå eller någon annan ort sisådär 30mil eller mer bort.

Tyvärr är det ju väldigt sällan jag har tid och råd att ge mig av till dessa platser bara för att se en superspännade utställning, även om jag hade velat, så nu undrar jag om ni inte kunde införa en sökfunktion åtminstone länsvis på evenemangen, för den som vill hitta något att gå på i helgen och inte bara se vad som händer runt om i landet.

Men behåll gärna riksperspektivet också synligt för oss alla. Det är lite kul också att se att den där jätteintressanta fotoutställningen jag ville se finns ...på en liten ort längs Västmanlads landsväger eller så...
Inspiration kallas det..;-)!

Vi håller faktiskt precis på att designa om hela kalenderdelen, med inriktning på mycket mer utställningstips och ortbaserad sökning/listning. Det är nog på plats om några veckor.

Toppen!!

Och vilken tur att ni finns och orkar jobba med denna sida! Den är en källa till massor av kunskap, inspiration, information-ibland irritation - men framför allt glädje!
Tack! :-D

ANNONS
Köp TZ99 hos Götaplatsens Foto