Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
K10D TIPA awarded 2007
- Trådstartare interpix
- Start datum
Avslutat Medlemskap23
Aktiv medlem
Äntligen?
Senast det begav sig var *ist (systemkameran som använde film, ej digitala varianten), innan dess var det MZ-5, Z-1 och Super A/Program Plus som har blivit "SLR of the year". Så visst har det hänt några gånger i Pentax historia tidigare...
Hm, har för mig att Z-20 blev "Camera of the year" i Japan också...
Hälsar
R
Senast det begav sig var *ist (systemkameran som använde film, ej digitala varianten), innan dess var det MZ-5, Z-1 och Super A/Program Plus som har blivit "SLR of the year". Så visst har det hänt några gånger i Pentax historia tidigare...
Hälsar
R
cmyk
Aktiv medlem
Roland Mabo skrev:
Hälsar
R
oj inte illa, camera of the year? när var det 1959?
sure, time flies..
interpix
Aktiv medlem
Framröstad av 31 fototidskrifter från 12 länder.
Här är motvieringen:
"With a rugged build quality featuring no less than 72 weather and dust seals, the Pentax K10D offers a solid specification: 10MP sensor, image stabilization; 11-point autofocus system; sensitivity range from 100 to 1600 ISO; high definition RAW mode plus JPEG; sensor cleaning system and interchangeable viewfinder screens. The ergonomics have been expertly designed, making the camera a useful tool in the field for the enthusiast photographer. Including an 18- 55mm lens and coming in at a price under 1000 euros, this D-SLR represents a genuine, high quality alternative to some more expensive professional camera bodies. "
Här är motvieringen:
"With a rugged build quality featuring no less than 72 weather and dust seals, the Pentax K10D offers a solid specification: 10MP sensor, image stabilization; 11-point autofocus system; sensitivity range from 100 to 1600 ISO; high definition RAW mode plus JPEG; sensor cleaning system and interchangeable viewfinder screens. The ergonomics have been expertly designed, making the camera a useful tool in the field for the enthusiast photographer. Including an 18- 55mm lens and coming in at a price under 1000 euros, this D-SLR represents a genuine, high quality alternative to some more expensive professional camera bodies. "
Bofoto2
Aktiv medlem
Ja, Z1 var bra och Super A men MZ5n som kom året efter var bättre än MZ5 tycker jag. Jag? jag köpte en MZ3/FA43 kit istället.Roland Mabo skrev:
Äntligen?
Senast det begav sig var *ist (systemkameran som använde film, ej digitala varianten), innan dess var det MZ-5, Z-1 och Super A/Program Plus ....
Hälsar R
interpix
Aktiv medlem
K10D vinnare av Camera Grand Prix 2007 i Japan
http://sanlydigital.blogspot.com/2007/05/pentax-k10d-d-slr-camera-wins-camera.html
http://sanlydigital.blogspot.com/2007/05/pentax-k10d-d-slr-camera-wins-camera.html