Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

K10D problem + Extra laddare?

Produkter
(logga in för att koppla)
Är det inte så att "Visa mörka och ljusa områden" är påslagen i förhandsgranskning? Rött=överexponerat, gult=underexponerat

/Mats

det är inget fel, det är bara varningen för över/underexponering som är påslagen, de områden som bir röda resp gula är de som är helt vita eller helt svarta...det går att stänga av den funktionen om man stör sig på den.

Vet ej om minoltas eller någon annan laddare är billigare. Kolla om du kan hitta någon som laddar batterier av samma typ. Jag växlar fritt både laddare och batterier mellan min K10D och min Minolta A2.

quarc skrev:
Vet ej om minoltas eller någon annan laddare är billigare. Kolla om du kan hitta någon som laddar batterier av samma typ. Jag växlar fritt både laddare och batterier mellan min K10D och min Minolta A2.

tackar
du har inte lust att kolla vad laddaren heter som är till A2

Edit
Hitta tror jag
BC-400 ?

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar