ANNONS
Annons

K Special-serien om fotografer

Produkter
(logga in för att koppla)

judas

Aktiv medlem
Hej!
Såg tre av programmen i den serie där K Special porträtterade ett antal legendariska fotgrafer. Jag vet inte hur många avsnitt det var (5 eller nåt va?) men dem jag såg var Henri Cartier-Bresson, Robert Capa och Letizia Battaglia. Jag hade tyvärr inte möjlighet att banda serien så därför undrar jag om någon anna gjort det? Jag är alltså intresserad av hela serien så hör gärna av er om ni har dem. Det ska helst vara dvd (min vhs är konstig) och om någon ställer upp så skulle man kunna ordna det precis som med b&p (blanks and postage), alltså att jag skickar dvd-skivor och returporto och sedan får tillbaka programmen brända. Om någon kan och vill ställa upp vore jag jättetacksam!! Jag behöver inspiration!!

OBS!! även om ni har dom på vhs, så hör av er så kanske jag kan ordna en spelare och banda till dvd...
 
Hej Pelle! Jag har för mig att jag spelade in programmen om Henri Cartier-Bresson och Robert Capa, men nu kan jag inte hitta Capa...däremot ett program om Man Ray. Cariter-Bresson har jag iaf, men inget av dom är på dvd utan bara vhs.
 
Bara tre avsnitt, du såg alla tre mao.

Jag har avsnitten på datorn men orkar inte börja krångla med att konvertera till dvdformat, tyvärr.

/Henri
 
Jag har Henri Cartier-Bresson på VHS om du vill låna ?

Niklas Wibom
www.niklaswibom.com
 
jag ska se om jag kan låna en vhs-spelare någonstans och sedan hör jag av mig i gärstboken...
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.