Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Køpa kamera i Montreal

Produkter
(logga in för att koppla)

Joppe

Aktiv medlem
Hej,

Om man ska till kanada och Montreal...

Hur ligger prislæget på kameror i Kanada? ær det liknande som USA? ær det ngn som sitter inne på tips om bra affærer i montreal med omnejd.

Tips på fotoobjekt mottages gærna också.

//Johannes

Sorry før den oerhørt korta frågan och det norska tangentbordet..

skulle gærna kolla sjælv men kommer bara åt internet en stund i veckan o då hinner jag inte så om ngn orkar så ær jag tacksam!

Senast ändrad:
Vet ej exakt, kan inga priser på någonting men vet däremot att det inte är lika billigt som i USA.

Inget är igentligen billigt i Kanada, priserna på elektronik, kläder och skor är i stort sett samma som här. (Läs tv, stereo. kameror vet jag inte)

Har själv släkt i Montreal och har kollat om det gick att köpa billigt från USA, skicka det till mina släktingar och där packa om det och sända det till mig för en spottstyver. Men kanadickerna åker på en rejäl tull de med när de importerar från staterna.

Detta är vad jag tror, kanske har jag helt fel....
//Axel

ANNONS