Annons

köpte en nikon d5000.. men fick ingen blixt ...

Produkter
(logga in för att koppla)

roughneck

Aktiv medlem
hej ja va och köpte mig en nikon d5000 på elgiganten i avesta i fredas ..
och nu va ja in på nikons hemsida efter jag såg en reklam på tv att det ska ingå en extern blixt till kameran .. men jag fick ingen sådan

är det bara att ringa till elgiganten å kräva en eller gäller det bara vissa återförsäljare ...

mvh jacob
 
hej ja va och köpte mig en nikon d5000 på elgiganten i avesta i fredas ..
och nu va ja in på nikons hemsida efter jag såg en reklam på tv att det ska ingå en extern blixt till kameran .. men jag fick ingen sådan

är det bara att ringa till elgiganten å kräva en eller gäller det bara vissa återförsäljare ...

mvh jacob

När jag köpte min D40 så hade de också ett erbjudande som jag såg efteråt men som egentligen skulle tagits bort från hemsidan då det inte gällde längre.. Det visade sig då att Elgiganten köpt en ett parti kameror från england och att Nikon då inte kunde hjälpa till med blixten och Elgiganten vägrade stå för en blixt, så jag blev utan!
Gå in till Elgiganten och fråga!!
 
Dom flesta andra återförsäljare skyltar med det erbjudandet. Och Elgiganten står med som ÅF i Nikons reklamblad om just blixt på köpet.

Erbjudandet skall gälla från den 13/11 (tror jag). Går ner o snacka med dem.

/m
 
Nätet och din butik har ju olika erbjudanden, även om det är samma koncern...tyvärr..

Däremot så har dom säkert gått ut med det erbjudandet och går du tillbaks till butiken och frågar så bör du få blixt med på köpet.

OM du inte får du det så har du 30dagar på dig att lämna tillbaka en vara du inte är nöjd med, oavsett anledning. ;)

Om dom inte sköter sig så har du ju inte långt till Västerås där alla stora kedjor numera ligger. (Dvs lägsta prisgaranti lokalt gäller, och har en konkurrent ett erbjudande så ska få samma erbjudande där du handlar)


Offtopic:
Köpte själv en Nikon D5000 med 18-105mm objektiv+SB400blixt för 8900kr på MediaMarkt för en vecka sen ca.

(Vet att Elgiganten är billigare med ett annat 18-55objektiv utan VR)
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.