Annons

Köpråd till förstagångsköparen

Produkter
(logga in för att koppla)

perstromgren

Aktiv medlem
Jag skrev just en text med råd tll förstagångsköparen av en systemkamera, eftersom det kommit väldigt många frågor på detta ämne på sistone.

Du som brukar ge råd: kommentera och korrigera min text!

Du som behöver råd: läs och berätta om det är förståeligt!

Texten finns här: http://www.pulpeten.se/firstdslr.html

Per

PS. Strunta i formateringen, jag skrev utan några som helst tjusigheter. DS

Mycket bra skrivit Per !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tycker även det ska bli "lag" på att följa upp och tacka för sig i sina trådar här på FS. Vissa reggar sig, ställer en fråga och skiter i att följa upptråden eller tacka för svaren,kanske dom blir missnöjda när dom får svaren om deras tänkta billiga val ,eller enbart är otacksamma och ouppfostrade !

MVH. Jonas !

Mycket bra skrivit Per !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tack! Mitt mål är att få texten så bra att den kan fungera som standardsvar till alla som ställer den klassiska frågan. En enkel länk räcker då som svar. Sedan kommer en massa följdfrågor givetvis, men dessa brukar vara klart intressantare att diskutera.

Per.

Hej Per, bra text om att köpa sin första systemkamera. jag är en av dessa som funderar på vilken kamera jag ska satsa på. Har läst här, recensioner och tittat på videorecensioner, dessa visa ofta menyerna rätt så bra.

Mycket bra!

Hej

Jag är en nybörjare och funderar på en systemkamera! tycker din text besvarade alla mina "grund frågor" otroligt bra och på ett lättförståligt sätt. Uppskattar den mycket! Nu har jag något att utgå ifrån!

Mvh Maja

De där var en bra sammanfattning, tyckte längden kändes bra också.
Kul att du har fått respons på den =)

Bra och informativt. Du får med mycket på ett överskådligt och lättsamt sätt. Bra skrivet, kommer inte på något som direkt saknas.

Förstagångskamera

Jag skrev just en text med råd tll förstagångsköparen av en systemkamera, eftersom det kommit väldigt många frågor på detta ämne på sistone.

Du som brukar ge råd: kommentera och korrigera min text!

Du som behöver råd: läs och berätta om det är förståeligt!

Texten finns här: http://www.pulpeten.se/firstdslr.html

Per

PS. Strunta i formateringen, jag skrev utan några som helst tjusigheter. DS

Hej Tack det var bra det du skrev. Även för en som inte direkt är nybörjare men man kan ta till sig lite tips ändå.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar