Annons

Köpa subscribe PS/LR och 20 GB lagring 2025

Produkter
(logga in för att koppla)

Abe Normal

Aktiv medlem
Hejsan. Funderar på att haka på PS/LR (program jag trivs med), men tycker det är svårt att få en överblick över vad som är mest prisvärt. Molnlagring inte viktigt för mig. Någon som har tips om vem som erbjuder ett bra pris?

Adobe.se gav mig ingen hjälp, bara dyrt tycker jag. Hittade denna siten efter 5 minuter https://www.g2a.com/adobe-creative-...SO6YOME6p5pTeG2uGPQaAqS1EALw_wcB&gclsrc=aw.ds

Någon som har en uppfattning, det kanske finns andra utvecklare av mjukvara som är lika bra 2025?

Tvivelaktigt om g2a är officiella parterns med Adobe. Läst lite om dom tidigare att dom använder tvivelaktiga metoder för att komma över nycklar från andra regioner.

Dyrt?? Man har alltid tillgång till det senaste versionen samt portfolio.

Annars ta en titt på Darktable eller rawtherapee

Länk till första sökningen om G2A
g2a

Tvivelaktigt om g2a är officiella parterns med Adobe. Läst lite om dom tidigare att dom använder tvivelaktiga metoder för att komma över nycklar från andra regioner.

Dyrt?? Man har alltid tillgång till det senaste versionen samt portfolio.

Annars ta en titt på Darktable eller rawtherapee

Länk till första sökningen om G2A
g2a
Tycker det har blivit dyrt, betalade 120 kronor under ganska många år och nu nästan tre hundra per månad. Kanske dags att kolla på andra alternativ, även om både PS och LR är bra.

Tycker det har blivit dyrt, betalade 120 kronor under ganska många år och nu nästan tre hundra per månad. Kanske dags att kolla på andra alternativ, även om både PS och LR är bra.
Men har du 20GB abonnemanget nu så kan du fortsätta med ung. 120:- om du ändrar till årsbetalning istället, då behåller du ett billigare pris. Finns en lång tråd här som pågick vid årsskiftet. Logga in på ditt konto och se om du kan ändra det själv, om inte så finns det chat som man kan använda så ordnar Adobe till årsbetalning

Men har du 20GB abonnemanget nu så kan du fortsätta med ung. 120:- om du ändrar till årsbetalning istället, då behåller du ett billigare pris. Finns en lång tråd här som pågick vid årsskiftet. Logga in på ditt konto och se om du kan ändra det själv, om inte så finns det chat som man kan använda så ordnar Adobe till årsbetalning
Tack för tipset, har tyvärr pausat min subscription. Man ser på nätet att många säljer PS/LR.

ANNONS
Spara 5000 på Fujifilm GF-objektiv hos Götaplatsens Foto