Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Köpa Photoshop CS3
- Trådstartare MWPhoto
- Start datum
Niclasfoto
Avslutat medlemskap
Kanske spelar det roll vilket språk du köper det i,, köper du en Eng. så torde det knappast vara problematiskt överh.
Själv köpte jag CS3 för ett par månader sedan.. befriande att ha eget. ÄNTLigen
Min licens fungerar även om jag åker till sydafrika med min dator. Skulle tro att den mac jag har ser exakt lik ut den man får köpt i sydafrika.. kanske andra tangenter
MVH Niclas,
Själv köpte jag CS3 för ett par månader sedan.. befriande att ha eget. ÄNTLigen
Min licens fungerar även om jag åker till sydafrika med min dator. Skulle tro att den mac jag har ser exakt lik ut den man får köpt i sydafrika.. kanske andra tangenter
MVH Niclas,
harryett
Aktiv medlem
nu kanske du inte är studerande iof men det är endå värt att nämna att studerande får riktigt bra erbjudanden på Adobeprodukter
saxat från CSN:
Adobe Photoshop Extended CS3 Utbildningslicens (Mac/Win/Engelsk och Svensk version)
Ordinarie pris ca: 12 400 kr (engelsk) 15 700 kr (svensk)
Studentpris ca: 2 800 kr
saxat från CSN:
Adobe Photoshop Extended CS3 Utbildningslicens (Mac/Win/Engelsk och Svensk version)
Ordinarie pris ca: 12 400 kr (engelsk) 15 700 kr (svensk)
Studentpris ca: 2 800 kr
MWPhoto
Aktiv medlem
Tack, jo klart den är på Engelska. Inte vill jag ha den på Zulu.
Jag förstår att den fungerar i sverige, men jag menar, jag bör åtminstone kanske regga den som att jag är svensk och inte sydafrikan (även om jag är (temporary resident) här nere.
Vill inte få problem med uppgradering senare. Inte studerande.
Funderade också på om den är laglig, men enligt uppgift ska den vara det, komplett paket alltså, dessutom Extended version vad nu det betyder.
Jag förstår att den fungerar i sverige, men jag menar, jag bör åtminstone kanske regga den som att jag är svensk och inte sydafrikan (även om jag är (temporary resident) här nere.
Vill inte få problem med uppgradering senare. Inte studerande.
Funderade också på om den är laglig, men enligt uppgift ska den vara det, komplett paket alltså, dessutom Extended version vad nu det betyder.
fredrikru
Aktiv medlem
Om du inte hittar någon student som köper ut åt dig (langning) så kostar CS3 drygt $650+vat i USA och det blir drygt 4500kr + VAT (källa http://www.bhphotovideo.com)
Det som eventuellt kan bli problem är att göra framtida uppgradering om man har köpt licensen utomlands.
Mvh
Fredrik
Det som eventuellt kan bli problem är att göra framtida uppgradering om man har köpt licensen utomlands.
Mvh
Fredrik
pellepiano
Aktiv medlem
Kanske Adobe =)
Tel: +46 8 752 3300
MWPhoto
Aktiv medlem
Tack Pelle, det är ju ett av de hetste tipsen jag fått här. lol
Provar i morgon.
Provar i morgon.
pellepiano skrev:
Kanske Adobe =)
Niclasfoto
Avslutat medlemskap
Jag kollade in hur det var att köpa via download.. funderade ett tag och sparade ihop stålarna. Så en dag så var jag mogen... 30min senare så hade jag licensen och progget i datorn. OJOJ så smidigt !
Vågar inte säga hur billigt jag fick det.. 8)
MVH Niclas,
MVH Niclas,
The Ghost
Aktiv medlem
Niclasfoto skrev:
Jag kollade in hur det var att köpa via download.. funderade ett tag och sparade ihop stålarna. Så en dag så var jag mogen... 30min senare så hade jag licensen och progget i datorn. OJOJ så smidigt !
MVH Niclas,
Hur gick du till väga när du handlade på nätet?
det går inte att köpa från USA downloadsida om du inte är bosatt där, har du något tips?
MVH/Stefan
Niclasfoto
Avslutat medlemskap
Hmm, nej inget tips för att köpa via download från utland tyvärr.
http://www.fotosidan.se/forum/showthread.php?s=&threadid=78894
Här kan du läsa lite hur tankarna gick sista dagen..
Jag tyckte att det kändes skumt att köpa ngt man liksom inte får i handen, men när jag väl gjort det så inser jag ju hur suveränt det är. Man får det man vill ha där & då. Eftersom man registrerar sig på Adobe så har man en egen sida där man har serienummren samlade och all info om köpet.. Jag har dessutom sparat infon vid sidan av datan.
MVH Niclas,
http://www.fotosidan.se/forum/showthread.php?s=&threadid=78894
Här kan du läsa lite hur tankarna gick sista dagen..
Jag tyckte att det kändes skumt att köpa ngt man liksom inte får i handen, men när jag väl gjort det så inser jag ju hur suveränt det är. Man får det man vill ha där & då. Eftersom man registrerar sig på Adobe så har man en egen sida där man har serienummren samlade och all info om köpet.. Jag har dessutom sparat infon vid sidan av datan.
MVH Niclas,
www.tille.se
Aktiv medlem
Hej Niclas!
Hur gjorde du när du köpte CS? Kunde du beställa från USA eller fick du köpa en svensk version. Skulle gärna vilja köpa direkt från USA eftersom dollar står lågt nu. Annars lär jag få vänta längre innan jag har råd.
M v h
Patric
Hur gjorde du när du köpte CS? Kunde du beställa från USA eller fick du köpa en svensk version. Skulle gärna vilja köpa direkt från USA eftersom dollar står lågt nu. Annars lär jag få vänta längre innan jag har råd.
M v h
Patric