Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Köpa på distans? Kolla här!

Produkter
(logga in för att koppla)

erdeljan

Aktiv medlem
Hej

Med tanke på att många blir osäkra att handla prylar från kollegor eller via Blocket/Tradera så tänkte jag sätta upp en lista på folk som kan se/testa utrusningen och meddela ev köpare att det är inte bluff, att utrustningen är i bra skick samt se kvitto mm.

Så om ni vill ha någonting från Malmö kan ni kontakta mig så skall jag i mån av tid se/testa/ta foto på utrusningen ni tänkte köpa. Sen behöver jag hjälp av någon i låt säga Göteborg så kontaktar jag någon på listan som kollar upp det på plats osv osv.

Till värdar: Är tråden på fel plats, flytta den, är den olämplig - radera den.

MVH Daniel

Bra idé.

Som köpare kan man även gå in och söka upp medlemmar själv efter ort och be om hjälp. Ett bra skäl att ange sin bostadsort i sin profil.

Vill någon köpa nåt med hemadress Uddevalla kan jag säkert ta mig tid och klämma på prylar.

Bor i Gävle, och hjälper gärna till om någon behöver det =)
OBS! Jag har inte körkort så respektera gärna detta vid eventuell förfrågan om hjälp.

Om jag kommer ihåg rätt så finns det en sådan här tråd som skapades för några år sedan.
Hittar du den så har du kanske redan ett kontaktnät där.

Mullsjö-OK
Jönköping - Beror på var ngnstans

Skulle behöva hjälp med att kolla upp en 14-24 i Stockholm innan jag betalar för den... Någon?

Edit: Närmare bestämt Gustavsberg*.

Ifs men jag behöver bara hjälp med att kolla att prylar finns och är i beskrivet skick... Tack, så klart måste man också ha det i åtanken.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar