Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Köpa objektiv i Skottland?

Produkter
(logga in för att koppla)
Hej!
Jag ska åka till Skottland (Edinburgh) i Juni, och funderade på om ni vet om det är billigare att köpa objektiv där? I så fall; har ni något tips på affär?
Det är nikonobjektiv jag är ute efter.

Jag gissar att det i Skottland, precis som i Sverige, oftast är billigast att handla från nätbutik. Hittar man en billig nätbutik i Skottland kan man handla från den hemma i Sverige.

Hej!
Jag ska åka till Skottland (Edinburgh) i Juni, och funderade på om ni vet om det är billigare att köpa objektiv där? I så fall; har ni något tips på affär?
Det är nikonobjektiv jag är ute efter.
Om du nu kommer dit med tanke på askmolnet. Ifjol levde jag under samma farhågor då jag skulle dit och hem :)
Nå, jag är i Skottland endel och vad gäller fotoutrustning så ligger priserna ganska exakt som i sverige.
Du kan hitta nått klipp på Heathrow om du har tur.

Tror inte du kommer att hitta någonting som skiljer direkt från den svenska marknaden.
Dessutom får du hela biten med retur och reklamation till din nackdel om det händer något.
Då blir det till att skicka.

Mitt tips är att du ägnar tiden åt att utforska en fullkomligt fantastisk stad istället!

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar