Annons

Köpa Nikon D100

Produkter
(logga in för att koppla)

TommyBanzz

Aktiv medlem
Hej på er alla! =)
Någon som vet var man kan fåtag i en D100 förutom på Blocket och Tradera?
Letar ihjäl mig snart!!
Tacksam för svar...

TommyBanzz skrev:
Hej på er alla! =)
Någon som vet var man kan fåtag i en D100 förutom på Blocket och Tradera?
Letar ihjäl mig snart!!
Tacksam för svar...

Vad ska du ha den till? Snygg brevpress? Eller har du en trasig, som behöver reservdelar?

Per.

Nä, har haft en sen dom kom ut och trivs mycket bra med den. Men min gick åt skogen för ca2 veckor sedan och vill därför skaffa en till som "back up kamera", just för att jag är så van vid att använda den. =)

Per Strömgren skrev:
Vad ska du ha den till? Snygg brevpress? Eller har du en trasig, som behöver reservdelar?

Varför bemödar du dig över huvudtaget att svara ,om du nu inte har något svar som lyfter tråden? Man kan ju fundera över vad du själv använder din D50 till, i så fall.

Tommy.....kolla på följande sida:
www.allaannonser.se/

Tack Urban!
Mycket bra sida också!
Verkar dock vara lite si och så med uppdatringen av den. Alla intressanta annonser är raderade/sålda. =)

Ubbe 1 skrev:
Per Strömgren skrev:

Varför bemödar du dig över huvudtaget att svara ,om du nu inte har något svar som lyfter tråden? Man kan ju fundera över vad du själv använder din D50 till, i så fall.

Tommy.....kolla på följande sida:
www.allaannonser.se/

Jo, jag var nyfiken på svaret, eftersom svaret rimligen måste utgöra en ledtråd till de som vill hjälpa till, och jag dessutom var genuint nyfiken på vem vill specifikt få tag i just en D100. Jag visste inte att D100 har något som senare modeller saknar.

Dessutom, om jag törs nämna det, tycker du att en tips om att kolla på AllaAnnonse.se är ett så mycket bättre tips?

Per.

perstromgren skrev:
Jo, jag var nyfiken på svaret, eftersom svaret rimligen måste utgöra en ledtråd till de som vill hjälpa till, och jag dessutom var genuint nyfiken på vem vill specifikt få tag i just en D100. Jag visste inte att D100 har något som senare modeller saknar.

Dessutom, om jag törs nämna det, tycker du att en tips om att kolla på AllaAnnonse.se är ett så mycket bättre tips?

Per.

D100 är närmast snäppet under D200 vad gäller hus, bildkvalitet, brus, sökarstorlek, raw, tiff, MB100 och dess möjligheter (Ljudupptagning), trådutlösare direkt i avtrycket osv.

Senast ändrad:
Var inte min mening att starta något "krig" med min fråga. Jag vill ha en D100 igen för att jag trivs så bra med den helt enkelt. Plus att dom ligger bra i pris nu.
Jag tackar alla som försökt hjälpatill, det ska nog lösa sig snart...

Får du den för 1500kr kan det väl vara värt...

Annars hittar du nog en D200 för nästan samma pris.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar