Advertisement
Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

>> köpa film billigt online?

Produkter
(logga in för att koppla)

zerihoun

Aktiv medlem
tänkte köpa på mig lite dia + sv/v filmer inför min resa till afrika och undrar ifall någon har ett bra tips på var man kan köpa film billigast online?

har tittat på scandinavianphoto.se och madeco.se.
men som sagt finns det fler vattenhål?

:)

: maria VÄNDDIA
 
svartvitt på fotoimpex.de

swedspec.com/foto/ hade väldigt bra pris på dia förut men han verkar ha stängt butiken för nu.
scandinavian photo har helt rimliga priser hursomhelst.

/Henri
 
Cyberphoto var rejält mycket billigare på dia än scandinavianphoto när jag letade diafilmer till min mor nyligen inför en Afrikaresa. För övrigt rekommenderade jag Fuji Sensia. Den är lite mjukare i kontrasten (en konsumentvariant av Fuji Astia som är proffsversionen har jag hört), och mycket prisvärd också. Har man bra ljusstyrka på gluggarna räcker nog ISO 100, annars kanske iso 200 är lämpligare speciellt om man ska fota en del med teleobjektiv och behöver snabbare slutartider med kanske bl 5,6.
Trevlig resa !
MVH, Niclas
 
köpa film billigt i sthlm?! (snabbt svar önskas)

befinner mig i sthlm just nu med ett delmål att köpa billig film och då KODAK EKTRA TUNGSTEN 64!

någon som vet ett schysst ställe med hyfsade priser. ska köpa en hel del att ta med mig!



: m
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.