Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Köpa bilder, Värmlandsmotiv

Produkter
(logga in för att koppla)

Josefson85

Aktiv medlem
Hejsan!

Söker bilder landskapsbilder ifrån Värmland att köpa för en rimlig peng till jobbet för att göra kontoret lite stiligare. Vi funderar på att göra fototapet på 3-4 vagar á 4 x 2,5 meter så högupplösta bilder vore bra med inte så extremt mycket detaljer i.

Så jag skulle gärna vilja ha lite förslag förslag på vart man kan få tag på bilder eller om du själv har någon passade bild så maila gärna så är vi väldigt tacksamma.

Hälsningar
Erik Josefson
Rejlers
054-148900

Ett tips är kanske att söka bland fotograferna eller bilderna (alt kartan) här på FS. Sedan är det ju lätta att kontakta de som ev har någon bild du är intresserad av.

Hejsan!

Söker bilder landskapsbilder ifrån Värmland att köpa för en rimlig peng till jobbet för att göra kontoret lite stiligare. Vi funderar på att göra fototapet på 3-4 vagar á 4 x 2,5 meter så högupplösta bilder vore bra med inte så extremt mycket detaljer i.

Så jag skulle gärna vilja ha lite förslag förslag på vart man kan få tag på bilder eller om du själv har någon passade bild så maila gärna så är vi väldigt tacksamma.

Hälsningar
Erik Josefson
Rejlers
054-148900

Här kommer ett tips på en duktig värmlandstjej
http://www.fotosidan.se/member/view.htm?ID=127190

Kanon! Jag har försökt maila till iaf två tidigare i veckan men inte fått något svar ännu men det kommer säkert. Mer förslag mottages gärna..

Tänkte precis också tipsa om Tommie.
Han fotograferar den värmländska naturen som jag upplever den. Vilket inte många gör.

Jag jobbar på en konsultfirma i Karlstad och jag fotograferade ute på site med kundens tillstånd. En anläggning som vi alltså har konstruerat. Bilderna illustrerar ju det vi pysslar med plus att de även kan använts i trycksaker och liknande.

Kanske skulle vara en ide?

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar