Advertisement

Annons

Köpa begagnad optik till D40!

Produkter
(logga in för att koppla)
Detta är ju inte köp och sälj men jag har ett AF nikkor 70-210/4-5.6, du får ljusmätning men inte autofocus... Skicka ett mail om det är intressant...
 
Försök hitta en begagnad Nikon AF-S DX 55-200/4-5,6G ED.
En sådan bör du hitta till ett mycket bra pris då det inte kostar mer än 1900:- nytt, den gluggen är också helt kompatibel med din kamera, väldigt prisvärd och bra är den också, prova här på FS annonsmarknad först, Tradera och Blocket är också bra ställen.
Lycka till.

/kent
 
Försök hitta en begagnad Nikon AF-S DX 55-200/4-5,6G ED.
En sådan bör du hitta till ett mycket bra pris då det inte kostar mer än 1900:- nytt, den gluggen är också helt kompatibel med din kamera, väldigt prisvärd och bra är den också, prova här på FS annonsmarknad först, Tradera och Blocket är också bra ställen.
Lycka till.

/kent

Tack så mycket Kent, det verkar bra, ska titta mer på ett sådant!
 
Försök hitta en begagnad Nikon AF-S DX 55-200/4-5,6G ED.
En sådan bör du hitta till ett mycket bra pris då det inte kostar mer än 1900:- nytt, den gluggen är också helt kompatibel med din kamera, väldigt prisvärd och bra är den också, prova här på FS annonsmarknad först, Tradera och Blocket är också bra ställen.
Lycka till.

/kent

Den har jag sett på MediaMarkt i Lund för ca: 1200:- innan sommaren. Vet inte om dom har den kvar, men som sagt. Detta är väl inte köp och sälj :)
 
Är det en second hand eller en riktig fotobutik?
Det kan va bra ju, har vänner och bröder och kusiner där.
Är där väldigt ofta :)

MediaMarkt menar du?
Second Hand är det inte. Men hur definierar du en riktig fotobutik?
Eller du kanske skojjar med mig??? Har för mig att MediaMarkt är Europas största Elektronikkedja! Har varit i varje fall!
 
MediaMarkt menar du?
Second Hand är det inte. Men hur definierar du en riktig fotobutik?
Eller du kanske skojjar med mig??? Har för mig att MediaMarkt är Europas största Elektronikkedja! Har varit i varje fall!

Nej, menade bara att det inte var begagnade saker när jag sa riktig fotoaffär, ursäkta utrycket.
 
Jag köpte mitt 55-200mm f/4-5.6G ED AF-S DX Zoom-Nikkor på Tradera, gav 950 kr.

Kan rekommendera det
 
Jag köpte mitt 55-200 för 2500.- :(
Men det var iofs ett tag sen nu, allt jag köper verkar sjunka kraftigt i pris veckan efter jag handlat!

Men iaf, kan rekomendera det! Är det nu så billigt så är det bara att slå till. Fast nu har jag ju ett med VR, kanske är utan det ni snackar om? Isåfall lägg lite extra och få ett sånt för det är väldigt bekvämt!
 
Jag köpte mitt 55-200 för 2500.- :(
Men det var iofs ett tag sen nu, allt jag köper verkar sjunka kraftigt i pris veckan efter jag handlat!

Men iaf, kan rekomendera det! Är det nu så billigt så är det bara att slå till. Fast nu har jag ju ett med VR, kanske är utan det ni snackar om? Isåfall lägg lite extra och få ett sånt för det är väldigt bekvämt!

Tamron 300mm med inbyggd af-motor då?
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.