Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Köp & Sälj - Landskap

Produkter
(logga in för att koppla)

JoakimOlsson

Aktiv medlem
Vore trevligt med en fast lista med landskap att välja på när man lägger in en annons så att man kan söka på det sen, och hitta annonser i närheten av där man bor.

Vore trevligt med en fast lista med landskap att välja på när man lägger in en annons så att man kan söka på det sen, och hitta annonser i närheten av där man bor.

Det går att spara sökningar som bokmärken.
Jag skapade några egna sökningar i köp & sälj för några år sedan och har sparat dem som bokmärken. Det var några år sedan, men det borde funka fortfarande.

Det går att spara sökningar som bokmärken.
Jag skapade några egna sökningar i köp & sälj för några år sedan och har sparat dem som bokmärken. Det var några år sedan, men det borde funka fortfarande.

Jag tänker att om jag söker på "Skåne" så får jag inte träff på de som lagt in tex Malmö, Lomma, Lund, Landskrona, Helsingborg etc etc ?

Det blir en himla massa sökande om man ska söka på varenda kommun/stad/by i skåne ;)

Jag tänker att om jag söker på "Skåne" så får jag inte träff på de som lagt in tex Malmö, Lomma, Lund, Landskrona, Helsingborg etc etc ?

Det blir en himla massa sökande om man ska söka på varenda kommun/stad/by i skåne ;)

Det är en annan femma.
Men många skriver in flera städer i det fältet.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar