Brav
Aktiv medlem
Den 17 mars köpte jag en skanner Epson Perfection 330v. Snabb leverans och inga problem med det. Dock visade det sig att skannern gav en horisontell orange linje vid skanning av dia. Efter ett flertal mailkontakter med Epsons support fick jag ett DOA-nummer som gav mig rätt till en ny skanner.
Jag ringde Cyberphoto tisdagen den 12 april och fick löfte om en returavi samt att en ny skanner reserverats till mig. Följande dag kom returavin och jag såg till att skicka den gamla skannern innan postbilen anlände.
Måndagen den 18 ringde jag firman för att förhöra mig om när den nya skannern skulle skickas. Den låg då färdig att skickas och skulle gå iväg samma dag eller senast tisdag så att jag skulle ha varan innan påskhelgen.
Idag, torsdag, har den ännu inte kommit. På min sida på Cyberphoto finns inget kollinumber och inte heller något besked per mail har inkommit.
Kan bara tycka att det är fruktansvärt dåligt hanterat. Men det är väl som med bredbandsuppkopplingen. När jag ringer Telia för att klaga på de ofta återkommande uppkopplingssvårigheterna skyller man på min router.
Här är det väl Postens fel.
Jag ringde Cyberphoto tisdagen den 12 april och fick löfte om en returavi samt att en ny skanner reserverats till mig. Följande dag kom returavin och jag såg till att skicka den gamla skannern innan postbilen anlände.
Måndagen den 18 ringde jag firman för att förhöra mig om när den nya skannern skulle skickas. Den låg då färdig att skickas och skulle gå iväg samma dag eller senast tisdag så att jag skulle ha varan innan påskhelgen.
Idag, torsdag, har den ännu inte kommit. På min sida på Cyberphoto finns inget kollinumber och inte heller något besked per mail har inkommit.
Kan bara tycka att det är fruktansvärt dåligt hanterat. Men det är väl som med bredbandsuppkopplingen. När jag ringer Telia för att klaga på de ofta återkommande uppkopplingssvårigheterna skyller man på min router.
Här är det väl Postens fel.