** Idag gör vi arbeten på vårt system, kortare störningar och nedtid kan förekomma. **

Annons

Köp från Cyberphoto

Produkter
(logga in för att koppla)

Brav

Aktiv medlem
Den 17 mars köpte jag en skanner Epson Perfection 330v. Snabb leverans och inga problem med det. Dock visade det sig att skannern gav en horisontell orange linje vid skanning av dia. Efter ett flertal mailkontakter med Epsons support fick jag ett DOA-nummer som gav mig rätt till en ny skanner.
Jag ringde Cyberphoto tisdagen den 12 april och fick löfte om en returavi samt att en ny skanner reserverats till mig. Följande dag kom returavin och jag såg till att skicka den gamla skannern innan postbilen anlände.
Måndagen den 18 ringde jag firman för att förhöra mig om när den nya skannern skulle skickas. Den låg då färdig att skickas och skulle gå iväg samma dag eller senast tisdag så att jag skulle ha varan innan påskhelgen.
Idag, torsdag, har den ännu inte kommit. På min sida på Cyberphoto finns inget kollinumber och inte heller något besked per mail har inkommit.
Kan bara tycka att det är fruktansvärt dåligt hanterat. Men det är väl som med bredbandsuppkopplingen. När jag ringer Telia för att klaga på de ofta återkommande uppkopplingssvårigheterna skyller man på min router.
Här är det väl Postens fel.
 
Jadu.

Innan Cyberphoto klantar och sabbar för sina kunder är du 1000 år gammal min vän.

Luta dig tillbaka och njut av påsken.

Cyberphoto kommer att lösa det för dig.
 
Alla låter sig köpas för en snickers eller två? ;)

Ja men eller hur?

Eller att jag beställer en mobil och får med en billaddare för 199 kr på köpet.
När den sen inte fungerade (en kontakt som var defekt) skickade dom en ny utan svammel, krångel, tjafs och annat som andra stora bolag får syssla med.
 
Den 17 mars köpte jag en skanner Epson Perfection 330v. Snabb leverans och inga problem med det. Dock visade det sig att skannern gav en horisontell orange linje vid skanning av dia. Efter ett flertal mailkontakter med Epsons support fick jag ett DOA-nummer som gav mig rätt till en ny skanner.
Jag ringde Cyberphoto tisdagen den 12 april och fick löfte om en returavi samt att en ny skanner reserverats till mig. Följande dag kom returavin och jag såg till att skicka den gamla skannern innan postbilen anlände.
Måndagen den 18 ringde jag firman för att förhöra mig om när den nya skannern skulle skickas. Den låg då färdig att skickas och skulle gå iväg samma dag eller senast tisdag så att jag skulle ha varan innan påskhelgen.
Idag, torsdag, har den ännu inte kommit. På min sida på Cyberphoto finns inget kollinumber och inte heller något besked per mail har inkommit.
Kan bara tycka att det är fruktansvärt dåligt hanterat. Men det är väl som med bredbandsuppkopplingen. När jag ringer Telia för att klaga på de ofta återkommande uppkopplingssvårigheterna skyller man på min router.
Här är det väl Postens fel.

Jag tycker allt låter som om det fungerat helt OK (för att inte säg riktigt smidigt) ända fram till att den nya produkten ska skickas iväg.
Här verkar det bevisligen som om något inte klaffat.
Det är naturligtvis olyckligt men att kalla det "fruktansvärt dåligt hanterat" är väl att ta i
Så länge det finns människor inblandade i kedjan så finns en uppenbar risk för misstag.
 
......
Måndagen den 18 ringde jag firman för att förhöra mig om när den nya skannern skulle skickas. Den låg då färdig att skickas och skulle gå iväg samma dag eller senast tisdag så att jag skulle ha varan innan påskhelgen.
Idag, torsdag, har den ännu inte kommit.
........
Här är det väl Postens fel.
Kan mycket möjligt vara Postens fel!

Postpaket från Umeå brukar ofta ta två dagar på sig, i jämförelse med en dag i södra Sverige!
Inte helt sällan tar det tre dagar också!

Om dom skickade i måndags eller tisdags är det tyvärr inte så jättekonstigt om inte paketet kommit fram till torsdagen.....

(Har själv stora erfarenheter av det då jag drivit webbshop)
 
OK! Har väl taggat ner lite nu. Men besvikelsen var stor att jag inte kunde skanna den här veckan heller när jag varit ledig. Köpte som sagt skannern i mitten av mars och har inte kunnat skanna ett enda kort sedan dess. Beror naturligtvis inte bara på Cyberphoto. Får se om skannern är här på tisdag.
Glad påsk på er alla.
 
Kan mycket möjligt vara Postens fel!

Postpaket från Umeå brukar ofta ta två dagar på sig, i jämförelse med en dag i södra Sverige!
Inte helt sällan tar det tre dagar också!

Om dom skickade i måndags eller tisdags är det tyvärr inte så jättekonstigt om inte paketet kommit fram till torsdagen.....

(Har själv stora erfarenheter av det då jag drivit webbshop)

Vill du att det ska ta en arbetsdag så får du skicka det som Expresspaket. Annars ska det ta mer än en dag :)
 
ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar