Graal
Avslutat medlemskap
Läste Terjes propå om att han skulle komma på TV och det är ju väldigt kul. Fick själv ett mejl i går där en av mina inspirationskällor, Leon Taylor från England, hittat min Portfolio på nätet och att han gillade mina bilder så mycket att han nu lagt in en länk till den på sin egen hemsida. Leon Taylor är känd för sina svartvita bilder och har artiklar i "Black and White Photoghraphy magazine" och även grundare av "Light Leaks magazine" (tidning för Toycameras). Han har även skrivit artiklar om framkallning i Toycam Handbook och vann World Toy Camera Day copetition 2004. Publicerad i "Plastic Fantastic" etc. Kan inte sticka under stol med att jag känner mig väldigt hedrad av att få en länk till min portfolio på en så pass känd svartvitfotografs hemsida. Tycker annars att det är svårt att nå ut med den typ av bilder jag helst gör och hoppas att detta kan bli en liten push framåt i mitt bildskapande. Kanske är man lite för dålig på att marknadsföra sig (jantelagen spökar) och då är ju sådant här otroligt kul.
Hälsningar, Nils.
Hälsningar, Nils.