Annons

Justeringar i forumet

Produkter
(logga in för att koppla)

elmfeldt

Redaktör
Forumpersonal
För att bättre utnyttja sidans bredd så har vi flyttat om så att rutan med namn mm ligger ovanför inlägget istället för bredvid.

Det finns några fel kvar sen vi lagt på responsiv design (bla användarnamnets länkning, halvdolda knappar när man bifogar bilder mm). Vi jobbar på att jobba bort dem.

Mycket bättre med bredare kolumn för texten! Det är lättare att ha överblick nu. Tack!

Jag tycker dock att det är lite för mycket luft (den tomma raden) i inläggshuvudet. Det stjäl utrymme av texten på höjden (istället för på bredden som förut; aldrig är man nöjd. :)

Mycket bättre med bredare kolumn för texten! Det är lättare att ha överblick nu. Tack!

Jag tycker dock att det är lite för mycket luft (den tomma raden) i inläggshuvudet. Det stjäl utrymme av texten på höjden (istället för på bredden som förut; aldrig är man nöjd. :)

Inte heller nöjd m huvudet. Skall pilla lite till.

Jag läste en tråd med många citat, det blev väldigt svårt att se var ett inlägg börjar och ett annat slutar och vad som är citat och vad som är inläggshuvud.

Jag föreslår att tidpunkten för inlägget flyttar till höger, under eller över inläggsnumret. Då kan inläggshuvudet göras två rader lägre, vilket jag tror vore bra.

Ja huvudet är för högt. Skall skruva lite till. Lite annat emellan bara. Inom ngn dag så.

Japp. Håller med. Antalet inlägg och "medlem sedan..." bör vara kvar.

På mindre skärmar gäller detta och vi ville spara plats. Infon finns i profilen tänkte jag och då kunde kanske det räcka. Men är inte riktigt klar med rutan ovanför varje inlägg så får se hur det slutar.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar