Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Julklapp....
- Trådstartare Anderzon
- Start datum
Olivlunden
Aktiv medlem
Julklappar?
Jag fick sockar, vantar och halsduk av Tomten.. Så nu kan jag ge mig ut igen på nya fotoexpeditioner.. Nu kommer jag nog inte att frysa lika mycket som förut!
Men ingen film i paketen så här långt..
Jag fick sockar, vantar och halsduk av Tomten.. Så nu kan jag ge mig ut igen på nya fotoexpeditioner.. Nu kommer jag nog inte att frysa lika mycket som förut!
Men ingen film i paketen så här långt..
JDH
Guest
Jag fick långkallingar i år igen! Dom kan man ju kanske använda som objektivskydd... (En 300:a i varje ben).
Mvh Jens Holmström
Mvh Jens Holmström
Sinuslinus
Aktiv medlem
En köttkvarn kan ju vara bra om man misslyckats totalt med filmen. Garnering på ljusbordet fixas ju lätt
En Nikonlupp fanns i ett av mina paket, men annars var det mest böcker och mjuka paket.
Av min morbror och moster fick jag Penisboken (vad man nu ska ha den till)
En Nikonlupp fanns i ett av mina paket, men annars var det mest böcker och mjuka paket.
Av min morbror och moster fick jag Penisboken (vad man nu ska ha den till)
JDH
Guest
Okey Jim, jag ska försöka att inte misströsta för långkalsipperna! Det hade ju kunnat vara värre. Jag hade ju kunnat få en, hm, köttkvarn, hihi.
Hur många köttstycken klarar den av att mala i sekunden? Har den både punktmalning och matrixmalning? Jim, du tar det väll lugnt med självutmalaren.
Tjenare.
Jens.
Hur många köttstycken klarar den av att mala i sekunden? Har den både punktmalning och matrixmalning? Jim, du tar det väll lugnt med självutmalaren.
Tjenare.
Jens.
Maggie
Medlem
Tomten kom med en ny digitalkamera!
Nu skall man bara lära sig använda alla knappar och inställningar. Den har något fler funktioner än min gamla digitala snap-shot.
Ut och fota i mellandagarna och lära av misstagen.
Hade nog behövt långkallingar, förstår inte varför tomten gav dom till Jens
Anders_Andersson
Aktiv medlem
Laglappar till cyckeln var det i mitt paket,skulle aldrig byta dem mot digitalkameran som Maggie fick,kanske mot köttkvarnen
....Anders Andersson
....Anders Andersson
EricSthlm
Avslutat medlemskap
jag fick 5st 120 fuji provia 100f film, playstation 2, 2000 kr av morsan och farsan som dom drar av från min STORA skuld som jag har oss dom för min kamera som dom var villiga att låna mig pengar till, och så fick jag en portfoli bok med hr. gigers målningar. vilken färg dia lämpar sig bäst åt fotografering av snö? velvia?
Det är naturligtvis en gammal hederlig manuell kvarn utan programautomatik och med endast manuell framdragning, allt för att den inte skall krångla i kylan.JDH skrev:
Sinuslinus
Aktiv medlem
Jim:
Är din köttkvarn så grym att fryst kött går att kvarna? Men annars så verkar den vara perfekt
Eric:
Jag har hört att Velvia ger blåstick i snölandskap men har ingen egen erfarenhet.
Är din köttkvarn så grym att fryst kött går att kvarna? Men annars så verkar den vara perfekt
Eric:
Jag har hört att Velvia ger blåstick i snölandskap men har ingen egen erfarenhet.
Maverick
Aktiv medlem
Jag fick en digital köttkvarn med inbyggd köttredigerare.
Fast allvarligt talat så fick jag en trådutlösare till mina minoltakameror. Samt en putsduk från Pentax. Bästa julklappen har jag köpt själv. En Minolta Dynax 7 Limited som jag har kompletterat med ett vertikalgrepp.
Mvh
Maverick
Fast allvarligt talat så fick jag en trådutlösare till mina minoltakameror. Samt en putsduk från Pentax. Bästa julklappen har jag köpt själv. En Minolta Dynax 7 Limited som jag har kompletterat med ett vertikalgrepp.
Mvh
Maverick