ANNONS
Annons

Julfoto i Stockholm (26/12)

Produkter
(logga in för att koppla)

SM0SBI

Aktiv medlem
Fotoutflykt i Stockholm (26/12)

Tänkte kolla om det finns intresse för någon fotoutflykt på Annadagen (26/12) i Stockholm. Antingen statsfoto eller något annat roligt, förslag mottages tacksamt. Vissa kanske har fått något skoj av tomten att prova...

Det är nog skönt att komma ut och röra sig lite efter all julmat man ätigt.

Senast ändrad:
Då har väl mellandagsrean tjuvstartat, så det borde finnas många bra tillfällen till gatufoto. Jag kan mycket väl tänka mig att sätta mig på tåget till storstan :)

Spaceman Spiff skrev:
Som det ser ut nu så hänger jag nog på... Det var länge sedan kameran fick motion.

/Jon - som snart tänker pensionera sin D70s

Det är klart du ska mortionera din kamera lite, det skadar aldrig :) Det är roligare ju fler vi blir.

Titta nu är vi 4 st som är intresserade av en sväng på stan med kameran och kanske en god kaffe på ett trevligt fik. Passar 12.00 då hinner vi få några ljusa timmar innan mörkret kommer för jag och stativ är ju inga bra kompisar :) (tur att det finns IS)

1 Pontus Altin
2 Anders F Eriksson
3 Jon Emsheimer
4 Marcus Johansson

Senast ändrad:
Vad sägs om Sergelstorg, I övre ändan på körrampen där man kan köra bil ner på plattan. 12.00

Inga fler som är intresserade?

Jag kan ta ett tåg som skall vara vid centralen 11:50, så jag bör hinna ta mig till torget till 12:00 (om inte tåget är sent).

Anders, det är bara att ringa om du är sen, 0708-331509. Ska försöka vara där i tid själv och hitta ett lämpligt P-hus att bli av med bilen i.

Vi kan ju plåta antenninstallationer med lite vyer från höga platser och avsluta med en bira i markplan.

GOD JUL

Tack Pontus och Jon för en skön sväng med frisk luft!

Det blev inte så många bilder för min del denna gång men här kommer några...

Bilagor

• riddarg-sv-8927-40k.jpg
    riddarg-sv-8927-40k.jpg
    39.7 KB · Visningar: 287
ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar