Annons

Jorgensen album, prislista

Produkter
(logga in för att koppla)

avslutad141202

Avslutat medlemskap
Jag förstår ingenting, nu har jag suttit och bläddra och bläddrai prislista och katalog utan att bli klokare, och tillråga på allt så är ju Lundeby & C/O kataloger på norska med några inslag på svenska. Någon som vill berätta för mig om de ingår några sidor i deras album eller om man köper dom "bredvid" ? Är ni några som också har någon erfarenhet av Jorgensens album?

Varför ringer du inte upp deras Svensk talande säljare för? Kan vara lite bökigt i bland för till vissa album kan det finnas mängder med olika passpartourer. Nu känner jag inte till det album du nämner för jag kör med andra sorter från dom.

Varför ringer du inte upp deras Svensk talande säljare för? Kan vara lite bökigt i bland för till vissa album kan det finnas mängder med olika passpartourer. Nu känner jag inte till det album du nämner för jag kör med andra sorter från dom.

Vilket kör du med i lundeby? Jo hade ringt till dom om de vore så att dom hade öppet och klockan inte var så mycket :)

Ring o prata med jonathan för dels så får du rabatt på 25% till ditt demo album för du behöver nog göra ett visex utav dom du kör med. Jag använder album utan passpartouer eftersom jag gör kollage album. Du kan se exempel på sidor på min sida under bröllop med Andreas/johanna. Dom skulle tydligen få in lite nyheter. Be han skicka tex exempel på tackkort etc.

Ring o prata med jonathan för dels så får du rabatt på 25% till ditt demo album för du behöver nog göra ett visex utav dom du kör med. Jag använder album utan passpartouer eftersom jag gör kollage album. Du kan se exempel på sidor på min sida under bröllop med Andreas/johanna. Dom skulle tydligen få in lite nyheter. Be han skicka tex exempel på tackkort etc.

Tusen tack för hjälpen! Den hemsidan med dålig översättning till svenska har gett mig hittills huvudvärk! Jag har kikat på felicia som verkat bra. Det är alltså förlimmade album du väljer?

Tusen tack för hjälpen! Den hemsidan med dålig översättning till svenska har gett mig hittills huvudvärk! Jag har kikat på felicia som verkat bra. Det är alltså förlimmade album du väljer?

Deras hemsida är under all kritik sedan brukar deras leveranser ta väldig tid så det gäller att ha album/tackkort hemma för det tar oftast ett par veckor att få det man beställt.jag kör bl.a. Med Felicia samt det ( nya) panorama Felicia. Eftersom jag har en storformat skrivare så kör jag oftast album utan passportau.

Jag kör med deras album men peel ´n stick mest för deras passpartouter kostar typ 70 spänn styck tycker det är lite dyrt om man har ett album på 15 sidor blir liksom 30 st och kunderna betalar inte 6000 för album...

Man kan specialbeställa passpartouter hos andra så har jag gjort men peel ´n stick är bästa albumet tycker jag

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar