Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
James Nachtwey
- Trådstartare rideg
- Start datum
Tack för tipset!
mattias__o
Aktiv medlem
Innehåller den något extramaterial eller är det endast det som visades på tv?
/ Mattias
/ Mattias
fiske fotografen
Aktiv medlem
Går inte filmen få tag på här i sverige??
rideg
Avslutat medlemskap
fiske fotografen skrev:
Går inte filmen få tag på här i sverige??
Säkert kan man hitta den hos någon välsorterad filmhandlare i storstan (Sthlm). Men knappast på videoteket.
Karlstream
Ny medlem
War Photographer snart på DVD i Tyskland
Tja. Tack för svaret. Jag efterlyser fortfarande en kopia på VHS med svensk text, trots min något knagliga tyska så har jag förstått att den inte är släppt på DVD och går alltså inte att beställa än! Men det måste finnas någon foto-geek där ute som lyckades banda denna film när den gick på SVT och som är villig att dela med sig av en kopia av programmet. Kanske vi alla som gillade filmen skulle kunna vända oss till svt och be dem sända en repris detta vore både skojigt då fler får chans att se den fantastiska filmen och dessutom mer ekonomiskt, och ge oss utan en DVD ännu en chans att spela in filmen.
Tja. Tack för svaret. Jag efterlyser fortfarande en kopia på VHS med svensk text, trots min något knagliga tyska så har jag förstått att den inte är släppt på DVD och går alltså inte att beställa än! Men det måste finnas någon foto-geek där ute som lyckades banda denna film när den gick på SVT och som är villig att dela med sig av en kopia av programmet. Kanske vi alla som gillade filmen skulle kunna vända oss till svt och be dem sända en repris detta vore både skojigt då fler får chans att se den fantastiska filmen och dessutom mer ekonomiskt, och ge oss utan en DVD ännu en chans att spela in filmen.
DanneL
Aktiv medlem
henrik_d
Aktiv medlem
Fredrik80
Aktiv medlem
POKI
Aktiv medlem
VII
Vill man se James bilder kan de beskådas på egna hemsidan www.jamesnachtwey.com och kanske framförallt på www.viiphoto.com. VIIphoto är den bildagentur han numer tillhör.
/Marcus
Vill man se James bilder kan de beskådas på egna hemsidan www.jamesnachtwey.com och kanske framförallt på www.viiphoto.com. VIIphoto är den bildagentur han numer tillhör.
/Marcus