Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Jag fick min nya kamera idag

Produkter
(logga in för att koppla)

ATJ

Aktiv medlem
Uj vad jag är glad idag, min nya 20D + Sigma 24-70/2,8 kom idag, Lördag morgon kl 07:30 kommer posten med mitt paket och ringer på min dörr. Ett jättestort tack till postpersonalen på mitt lokala postcenter som körde ut paketet till mig. Och sedan ett ännu större tack till det suveräna bemötande som jag fått på CYBERPHOTO. Leverans med 07:00 lördags paket till mig. Umeå- Hallstahammar på mindre än 15 timmar suveränt.

Nu skall bara batteriet laddas sedan skall jag på bilträff i Västerås kl 10:30 och plåta :)

Från en glad 20D ägare,
Anders

Grattis. Du kommer att få många roliga stunder med din kamera ! Det är en suverän bra kamera . Och jag ska oxå iväg och ta kort på bilar idag. Bilträff i Hässleholm idag ! Det kan man ju inte missa och kameran får hänga med på axlen!! /pia

Cyberphoto är bara helt underbara att handla från! Det tog 14-15 timmar för mig också att få min 20D levererad. Dock pep det i telefonen att mitt paket kommit till uthämtningsstället (Boden).

Kommer utan tvekan handla därifrån i fortsättningen!

det e bara att ..

..Gratulera .. jag väntar jag med... till midsommar... förstår din lycka... Ge järnet o grattis mannen

Mvh F

ANNONS