Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

itbutikken?

Produkter
(logga in för att koppla)

Engbrekt

Medlem
Hej!

Är så sugen på att skicka efter en KM d5d från ITbutikken.se, men har sett att den har väldigt dåliga recensioner. Nån som har erfarenhet av att handla därifrån? Antar att det ingår en dansk manual, vad kostar det att köpa en svensk och vart gör man det?

Hälsningar

Engbrekt
 
Jag köpte min D70s från itbutikken och hade inga som helst problem, snabb leverans och bra uppföljning (dom mailade t.o.m. en länk till ett par bilder där jag kunde se min kamera packas vilket var lite ballt). Manualen var på Danska men det är inget som stör mig. Anledningen till att jag beställde därifrån var att dom var dom enda som hade D70s hemma och jag ville ha kameran direkt eftersom jag skulle ut och resa, skulle egentligen föredragit att köpa av Cyber då dom håller till 5 minuter från mitt jobb och jag har alltid varit nöjd då jag handlat av dom...
 
gör alla mina it-inköp hos dem, snabb och bra att ha och göra med! Vissa saker kan ha lite lång leveranstid men det beror på att itbutikken inte har någon stor lager.
 
När man undersöker om en butik är seriös eller inte så är det inte vittnesmålen från alla de som köpt utan att få problem som är betydelsefullt. Det är istället de som har gjort reklamationer hos företaget och hur de blivit behandlade som är viktigt att lysna till! Personligen så handlar jag hällre av lite dyrare företag som jag kan lita på tar hand om ev reklamation än letar efter billigast möjliga. Jag vet att Scandinavian och Hegethorn är att lita på och handlar ofta där även om Scandinavian är lite dyra och Hegethorn är slarviga med att komma ihåg beställningar som restats etc.

http://www.scandinavianphoto.se/
http://www.hegethorns.se/

Ps har ingen aning om itbutiken är seriös eller inte.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.