Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
* ist d
- Trådstartare jonwam
- Start datum
.Z.
Aktiv medlem
Jag har testat den utanför en butik & kan bara säga att den tyvärr är för dyr, dock fin känsla i kamerakroppen samt mycket kompakt.
Tyvärr så tycker åtminstone jag att man missat lite i hanteringen, fyrlägesväljaren bakpå känns åt skogen för liten samt har dålig känsla. Batteriluckan vill jag helst glömma, bland det sämsta jag kännt alla kategorier. Glappade i stängt läge ett par millimeter samt kändes mycket instabil i öppet läge, kanske håller ändå men hör inte hemma på ett hus i denna prisklass.
Usch va negativ jag blev, kan du leva med batteriluckan & det jag nämnde & om den ger bra resultat så tycker jag att den kan va nåt, för 13-14000 vill säga.
Har du Pentaxoptik så var det en annan femma, invänta då prisfall.
Larsa
Tyvärr så tycker åtminstone jag att man missat lite i hanteringen, fyrlägesväljaren bakpå känns åt skogen för liten samt har dålig känsla. Batteriluckan vill jag helst glömma, bland det sämsta jag kännt alla kategorier. Glappade i stängt läge ett par millimeter samt kändes mycket instabil i öppet läge, kanske håller ändå men hör inte hemma på ett hus i denna prisklass.
Usch va negativ jag blev, kan du leva med batteriluckan & det jag nämnde & om den ger bra resultat så tycker jag att den kan va nåt, för 13-14000 vill säga.
Har du Pentaxoptik så var det en annan femma, invänta då prisfall.
Larsa
cereus
Avslutat medlemskap
masur
Aktiv medlem