Tobbe.T
Aktiv medlem
Fler än jag som börjar lacka ur på alla betyg man ser som sätts enbart med utgångsläge på hur "gulligt" motivet är.
Eller om personen som betygssätter känner den som tagit bilderna.
Har sett kommentarer i stil med:
"Världsklass syrran"
"Snyggaste bilden jag sett"
"Fan va söt"
"wow, hur har du gjort"
"fan va den killen e snygg"
osv........
O alla dessa kommentarer tilsammans med en 5:a som betyg, på bilder som e praktiskt taget helt värdelösa och där man kan ana rätt skarpt att den som suttit betyget är fotografens pojk/flickvän, kompis eller dyl.
Med värdelösa menar jag att dom är det också, dvs att alla andra betyg som satts på dessa bilder är betyget:1 o dyl.
Nu är väl det här inget man ska haka upp sig på, eller?
Men jag tycker iaf det e lite störande att relativt många (som inte ens har med bilder själva på sidan, eller ens skrivit en presentation överhuvudtaget, och blev medlemmar igår) ska sätta betyg på sina vänners bilder bara för att vara snälla.
Känns bara förlöjligande för den här sidan med massa såna betyg och kommentarer
/Tobbe
Eller om personen som betygssätter känner den som tagit bilderna.
Har sett kommentarer i stil med:
"Världsklass syrran"
"Snyggaste bilden jag sett"
"Fan va söt"
"wow, hur har du gjort"
"fan va den killen e snygg"
osv........
O alla dessa kommentarer tilsammans med en 5:a som betyg, på bilder som e praktiskt taget helt värdelösa och där man kan ana rätt skarpt att den som suttit betyget är fotografens pojk/flickvän, kompis eller dyl.
Med värdelösa menar jag att dom är det också, dvs att alla andra betyg som satts på dessa bilder är betyget:1 o dyl.
Nu är väl det här inget man ska haka upp sig på, eller?
Men jag tycker iaf det e lite störande att relativt många (som inte ens har med bilder själva på sidan, eller ens skrivit en presentation överhuvudtaget, och blev medlemmar igår) ska sätta betyg på sina vänners bilder bara för att vara snälla.
Känns bara förlöjligande för den här sidan med massa såna betyg och kommentarer
/Tobbe