Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Intressekoll - Canon pro utrustning.

Produkter
(logga in för att koppla)

allj

Aktiv medlem
Intressekoll, har planer på att sälja. Finns ingen intressekoll-kategori i köp/sälj så jag postar här. Följande finns:

Canon Eos 1Ds Mark II - Använd till 90% i studio tilsammans med 24-70.
Canon Eos 1D Mark II N

Canon EF 24-70 2,8 L USM
Canon EF 70-200mm 2.8 L USM

Canon Speedlite 580EX
Canon Blixtkabel OC-E3
Canon Speedlite Transmitter ST-E2

Canon RS-80 N3
Canon Nätströmsadapter DCK-E1

Lowepro CompuTrekker Plus AW

Kontakt: [email protected]
Kommentarer om min låga ålder eller dumförklaringar från personer som endast är avundsjuka undanbedes. Vid gnäll hänvisar jag gärna till en annan intressekoll-tråd i samma forumsdel.

Sätt in en säljes-annons så får du ju koll på intresset för dina prylar. Du behöver ju inte sälja utan skriver "säljes till högstbjudande", underförstått om priset blir tillräckligt högt. Har du ingen annan fråga om din utrustning är forumet nog inte rätt plats.

De som letar efter utrustning finns ju där - din rubrik talar ju inte om vad det egentligen handlar om och lockar därför kanske inte rätt personer. Det handlar ju inte om intresse för gamla proprylar i allmänhet utan om intresse för att köpa.

Fel forum som sagt, och stendöda prylar för min del, men du kan ju få ett litet råd i alla fall ...

... sätt in en annons men utelämna det där sista stycket - det finns många som vill sälja samma prylar så det lönar sig inte att ge folk en chans att irritera sig på sånt. ;-)

Sälj prylarna separat. Gör du det kan du få rätt bra koll på rimliga priser genom att kolla på andras annonser.

Skriv hur många exponeringar kamerorna gått. Det påverkar pris och intresse rätt mycket.

Det enda jag är avundsjuk på dig för är din ålder.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar