Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Intresse för PX625-batteriadapter?

Produkter
(logga in för att koppla)

jonasfx

Aktiv medlem
Tjo! Jag har äntligen fått tag i någon svensk handlare som verkar intresserad av att ta in batteriadaptrar för kameror som behöver PX625 batterier. Denna adapter kommer käka SR44 eller LR44:eek:r och då ge rätt volttal (1.35 istället för 1.5) och så ger den batteriet rätt form så man inte riskerar glapp.

Nu frågar han:
"Hur mycket är folk beredda att betala för en PX625-adapter? Det kommer att kosta 250-300 kr"

Ni kan svara här eller direkt på hans facebooksida: https://www.facebook.com/analogakam...d=10152543047191325&offset=0&total_comments=2
Vore kul om nog intresse fanns så att en sådan här produkt kunde saluföras inom landets gränser. Jag har hört med andra fotohandlare jag kan komma på sen i somras men det här är enda som har nappat.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar