Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

"Internetmanual" till EOS1V på svenska?

Produkter
(logga in för att koppla)

forstheim

Aktiv medlem
Sitter här med min tyska instruktionsbok till EOS1V. Förstår en hel del av innehållet i den, men känner att vissa saker skulle behöva läsas på svenska. Någon som vet om det finns en svensk manual utlagd på nätet för modellen?

Mvh
Jonas

Har ingen instruktionsbok :-(

Jag ville bara säga att jag är enormt avundsjuk....sitter och funderar på hur jag ska kunna finansiera en eos 1v till hösten :)

Ha det så kul!

Vet ej om den finns på nätet, men går troligen att beställa från Canon. Kolla om någon fotobutik kan hjälpa dig, eller kontakta canon direkt.

/Henrik

Okidoki..tack för tipset ändå!

Har försökt nå Canon, men ännu har ingen haft lust att svara där. Annars får jag plocka fram de gamla tyskaböckerna.. :=)

Inte ska du vara avundsjuk Efwa. Men jag måste säga att den känns otroligt skön att använda efter att ha varit ute för första gången idag. Så för det mest grundläggande går den att använda även utan manual.

Så börja spara!! :=)

Mvh
Jonas

Ring Lasses fotofynd i Linköping. han brukar ha manualer till allehanda canon kameror. Han finns länkad här på fotosidan under begagnatmarknad.

lcf

Det finns en del Eos 1v begagnade på marknaden. Verkar vara en del som går över till digitalt. Jag köpte min ena som demoex och den andra begagnad (HS med acc) för 12 000. Helt otroligt bra kamera.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar