Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
"Internetmanual" till EOS1V på svenska?
- Trådstartare forstheim
- Start datum
henrik thyren
Aktiv medlem
Vet ej om den finns på nätet, men går troligen att beställa från Canon. Kolla om någon fotobutik kan hjälpa dig, eller kontakta canon direkt.
/Henrik
/Henrik
forstheim
Aktiv medlem
Okidoki..tack för tipset ändå!
Har försökt nå Canon, men ännu har ingen haft lust att svara där. Annars får jag plocka fram de gamla tyskaböckerna.. :=)
Inte ska du vara avundsjuk Efwa. Men jag måste säga att den känns otroligt skön att använda efter att ha varit ute för första gången idag. Så för det mest grundläggande går den att använda även utan manual.
Så börja spara!! :=)
Mvh
Jonas
Har försökt nå Canon, men ännu har ingen haft lust att svara där. Annars får jag plocka fram de gamla tyskaböckerna.. :=)
Inte ska du vara avundsjuk Efwa. Men jag måste säga att den känns otroligt skön att använda efter att ha varit ute för första gången idag. Så för det mest grundläggande går den att använda även utan manual.
Så börja spara!! :=)
Mvh
Jonas
Det finns en del Eos 1v begagnade på marknaden. Verkar vara en del som går över till digitalt. Jag köpte min ena som demoex och den andra begagnad (HS med acc) för 12 000. Helt otroligt bra kamera.