frisqo
Medlem
hej.jag hittade en d700 till bra pris på nätet, gjorde köpet genom www.internetgirot.se . när det var tur att betala funkade inte riktigt deras bankgiro nr: 782-3214 och i mailen fanns en bank nr också med ocr, samma ocr som till bankgiro numret ... allt detta gjordes igår. idag mailade jag dom eftersom på internetgirot.se sida stod det i statusen att den väntade på säljarens bekräftelse (kollade upp säljaren och mobil och det stämmer)..
mailade internetgirot och frågade vad var det han missat eftersom dom väntade på hans bekräftelse....
fick då en mail på att jag har råkat ut för en bedrägeri!!!!!..
jag då undrar hur i hela #€%"€#% kan jag ha råkat ut för en bedrägeri när mailen med bankgiro numret o bankkontot kom från dom?!?!!!?!?!?
jag har sparat alla mail som jag fått. dom säger att jag skall inte vänta med en anmäla. men att dom har skicka mitt ärende till ekonomi avdelningen..
VAD SKALL JAG GÖRA??...
mailade internetgirot och frågade vad var det han missat eftersom dom väntade på hans bekräftelse....
fick då en mail på att jag har råkat ut för en bedrägeri!!!!!..
jag då undrar hur i hela #€%"€#% kan jag ha råkat ut för en bedrägeri när mailen med bankgiro numret o bankkontot kom från dom?!?!!!?!?!?
jag har sparat alla mail som jag fått. dom säger att jag skall inte vänta med en anmäla. men att dom har skicka mitt ärende till ekonomi avdelningen..
VAD SKALL JAG GÖRA??...