Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Internet
- Trådstartare tooraws
- Start datum
lumor_
Aktiv medlem
Samma erfarenheter som att handla från butiker, d v s blandade positiva och negativa. De flesta är bra men det är bäst att köpa från något ställe som har gott rykte och som man själv eller andra haft goda erfarenheter av vid problemtillfällen. (När allt funkar som det ska är det ju ont om butiker som är dåliga, det är när det blir krångel man vill ha valt rätt butik.)Hej! Vad har ni för erfarenhet och handla objektiv via nätet (även utländska) garanti , support, kvalitet etc? adresser?
mvh Anders
När det gäller specifikt fotoprylar köper jag nästan allt från Cyberphoto. De har gott rykte, är alltid tillmötesgående när jag haft problem med något och det skadar inte att bo granne med dem så att man slipper vänta på paket. Mina övriga lokala fotohandlare suger så om inte cyberphoto har sakerna köper jag från någon annan väletablerad webshop.
Tycker inte att det verkar vara värt besväret att köpa från utlandet. Även om det skulle vara lite billigare blir det ändå tillräckligt ofta fel i leveranser eller liknande för att åtminstone jag ska villja ha så enkla och beprövade support- och ångermöjligheter som möjligt.