Pollifaxen
Avslutat medlemskap
Kan någon tipsa om intensivkurser i foto. Det ska inte vara någon grundkurs utan något som kan passa till denna erfarenhet:
*Har klarat av att hantera systemkamera i 5 år
*Har fotat med EOS 01 i ca 2 år
*Har fotat med EOS D30 och EOS D1 ca 1/2 år
*Har foto A från gymnasiet (sv. foto och egen framkallning)
*Har haft väldigt mycket praktik som pressfotograf på gymnasiet och således lärt mig väldigt mkt.
*Har sedan ca 4-5 månader tillbaka haft kortare vikariat som pressfotograf på två olika tidningar. Senast ett två veckors vick.
*Har ett stort intresse
*Läser ganska mycket om foto
*Fotar hemma med gamal pentax
Så, var har ni för förslag. Jag vet inte riktigt vad jag vill ha för kurs men det ska vara något som inriktar sig på mer avancerat foto.Som kanske ger "det lilla extra" Inte spec. intresserad av mörkrumsarbete. Analogt föredras ev. före digitalt för det digitala går hand i hand med det analoga. Jag vill inte ha någon längre utbildning, max 1/2 är det jag efterlyser just nu.
*Har klarat av att hantera systemkamera i 5 år
*Har fotat med EOS 01 i ca 2 år
*Har fotat med EOS D30 och EOS D1 ca 1/2 år
*Har foto A från gymnasiet (sv. foto och egen framkallning)
*Har haft väldigt mycket praktik som pressfotograf på gymnasiet och således lärt mig väldigt mkt.
*Har sedan ca 4-5 månader tillbaka haft kortare vikariat som pressfotograf på två olika tidningar. Senast ett två veckors vick.
*Har ett stort intresse
*Läser ganska mycket om foto
*Fotar hemma med gamal pentax
Så, var har ni för förslag. Jag vet inte riktigt vad jag vill ha för kurs men det ska vara något som inriktar sig på mer avancerat foto.Som kanske ger "det lilla extra" Inte spec. intresserad av mörkrumsarbete. Analogt föredras ev. före digitalt för det digitala går hand i hand med det analoga. Jag vill inte ha någon längre utbildning, max 1/2 är det jag efterlyser just nu.