SmurfMolly
Aktiv medlem
Drullade ner på stan efter jobbet igår och "råkade" hamna på pressbyrån vid hyllan med alla fototidningar.. Förutom den obligatoriska Outdoor Photography kom jag därifrån med ett nummer av Photography Monthly. Med i detta nummet var en bilaga som heter "Top 50 UK landscapes".
Nu kanske ingen har lust att sticka dit just nu men jag kan säga att jag vill veeeerkligen dra iväg på en fotoresa till England i framtiden! Södra delarna har så otroligt mycket (och omväxlande) natur att bjuda på. Det känns som att vi svenskar har hakat upp oss lite på Skottland och dom regionerna..
Cornwall, Devon, Dartmoor och Exmoor verkar ha hur mycket som helst att erbjuda!
/Malin - som planerar sin resa redan....
Nu kanske ingen har lust att sticka dit just nu men jag kan säga att jag vill veeeerkligen dra iväg på en fotoresa till England i framtiden! Södra delarna har så otroligt mycket (och omväxlande) natur att bjuda på. Det känns som att vi svenskar har hakat upp oss lite på Skottland och dom regionerna..
Cornwall, Devon, Dartmoor och Exmoor verkar ha hur mycket som helst att erbjuda!
/Malin - som planerar sin resa redan....