Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Innreda fotostudio produktfoto

Produkter
(logga in för att koppla)

Rudis

Avslutat medlemskap
Hej
Håller på för fullt att iordningställa en lokal 4*7 meter med 3.5 till 4 meter i takhöjd(lite vinklat i längst ut). Tanken är att göra helt rena väggar(gips) och måla med en matt vit färg. Ena kortsidan tänkte jag runda av mot golvet, den väggen blir 4 meter. Det finns idag 2 fönster i lokalen, men dom tänkte jag också gipsa igen. Dörren in är mitt på ena långsidan och den lär jag har kvar. Det finns en dörr till på andra långsidan som leder till mindre rum ca 2*3.5 meter som jag tänkte ha till kontor. Elkontakter tänkte ja sätta högt upp över 3 meter på långsidorna. Skenor i taket har jag tänkt sätta upp. Tanken är att jag ska kunna fota allt från kaffekoppar upp till julgranar. Funderar på fast belysning, har fått för mig att det blir smidigare än blixtar. Tror ni det funkar. Något annat man bör tänka på nu när man gör iordning lokalen.
mvh Stefan
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.