Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Innebandybilder

Produkter
(logga in för att koppla)

StudioG

Aktiv medlem
Har fotograferat innebandy i några år nu .. Och undar va ni andra som fotar innebandy kör med för inställningar .. Mina bilder kan ses på denna sida http://www.ibfbluefox.fi/ och så väljer ni Galleri och bilder som Glenn Hägg har plåtat .. Gej mej ris eller ros då vet jag vad som kan förbättras !!!

Naturfotograferna sitter och letar bilder på bildbyråer. ;-) Vi sportfotografer fotar sport hela dagarna.

Jag kan väl tipsa dig om att läsa mitt blogginlägg om mina inställningar. De funkar som standardinställning för frysta bilder på de flesta sporter.

Lägg upp några fler bilder i sportfotopoolen, så kan du få lite mer ris och ros.

Naturfotograferna sitter och letar bilder på bildbyråer. ;-) Vi sportfotografer fotar sport hela dagarna.

Jag kan väl tipsa dig om att läsa mitt blogginlägg om mina inställningar. De funkar som standardinställning för frysta bilder på de flesta sporter.

Lägg upp några fler bilder i sportfotopoolen, så kan du få lite mer ris och ros.

Klockrent svar :) Gillar din kommentar om Naturfotograferna !!!

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar