Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

INMETA - PS4 studentedition?

Produkter
(logga in för att koppla)

avslutad130826

Avslutat medlemskap
Hej!

Tänkte bara kolla ifall nån hade beställt hem PS4 stud.ed. via mecenat och dess "samarbetspartner (?) Inmeta. Hade tänkt göra det men upptäckte att det endast funkade via direktbetalning m kort. Någon som har koll på sidan? Det rör sig ju trots allt om ganska mkt pengar iaf...

Tack på förhand!

/MB

Jag gjorde det förra hösten när CS4 kommit (dock Education Version). Gick bra förutom att sidan då var riktigt värdelös. Den fungerade bara hela beställningen med Internet Explorer. Både Opera och Firefox kruppade ur en bit in i beställningen.

Dessutom skickades det inte ut något bekräftelsemail på beställningen utan bara ett mail när de skickat iväg med Posten. Leveranstiden var inte störande kort har jag för mig, men exakt hur det var har jag glömt bort. Det avvek dock inte från något som angavs på sidan.

Kontentan är att beställnings- och leveransprocessen inte får toppbetyg, men det levererades och jag blev inte blåst, vilket väl var den egentliga frågan.

Beställ direkt från adobes sida istället. De har samma rabatt på sina student erbjudanden. De kräver endast att du skannar in ditt studentkort...

Eller om du kör mac kan du beställa från apples sida...

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar