Annons

Inga kommentarer

Produkter
(logga in för att koppla)

ixi

Avslutat medlemskap
Hur gör jag om jag inte vill ha
kommentarer på de bilder jag lägger in
i mina album?
Vänligen
Lasse

Lasse, jag jobbar hårt på att lägga kommentarer på bina bilder, men har en liten som piper så snart jag ska kika på dem! Låt funktionen vara kvar ett tag till så jag hinner med.

Ha en trevlig helg!!

//L

Det går tyvärr inte - alla bilder på Fotosidan kan kommenteras. Det är grundtanken bakom sajten, att vi skall kunna ge varandra feedback på bilderna.

Vill du ha ett sätt att visa bilder i album för vänner, kunder mm så kan du skaffa Fotosidan Portfolio. Läs mer här:
http://www.fotosidan.se/cldoc/2250.htm

Hej Lena!
Du läste inte riktgt noga
vad jag skrev! Jag skrev att hur jag
gör för att INTE få några kommentarer på
mina bilder,
Vänligen
Lars

Synd för dina bilder verkar intressanta. Fotosidans nya grupper, sällskap och galleri är väl ett försök att råda bot på problemet att intressant och medveten fotografi kommer bort. Men fotosidan är väl ett ganska representativt genomsnitt av amatörfotografer i Sverige och då är det nog som du skriver i din profil, nakenbilder, fåglar på grenar, blombilder av söta tjejer, skrikiga färgbilder, som går hem mest. Men nog tycker jag att det blivit betydligt bättre med de nya avdelningarna. Det finns ju också en konstfotogrupp med antagningskrav och jag tror du skulle ha möjlighet att komma med där?

Hej Nils!
Det var snällt skrivit! Jag resonerar som så att
det är bättre att ingen ges möjlighet att kommentera, för då tror man
att det kanske ändå är några som gillar bilderna. Tillåter man å andra sidan kommentarer, och man bara får en eller två kommentarer på några bilder, känns det kanske inte så himla kul.
Kanske är det ändå ett sundhetstecken att man inte får så många kommentarer på sina bilder.
Inte för att jag jämför mig med Picasso, men
hur mottogs hans kubistiska målningar i början?
Vad tycker du?
MVH
Lasse

Brist på kommentarer skall inte tolkas som att andra inte gillar din bild. Jättedåliga bilder brukar alltid få kommentarer, likaså jättebra bilder som sticker ut.

Men bilder i "mellanregistret" har det lite svårare. Det kommer ju in flera hundra bilder per dag; så det bästa tipset att få andra medlemmar att se just dina bilder är att själv vara aktiv, kommentera (många) andra medlemmars bilder. Då brukar de i sin tur kika på dina och kommenterar brukar komma i retur.

(Vad jag kan se har du inte lagt någon i "Bildkritik"?)

Tack för tipset, Christer.
Jo, jag har fattat att för att få en massa kommentarer,så måste man ge en massa kommentarer.
Men vad jag vill är att synas utan att bli kommenterad.,
Tydligen måste man skaffa en portfolio då.
Men jag tycker ändå, i en annars bra foto-sajt,
att det skulle vara möjligt att ligga med bilderna i olika pooler utan att bli kommenterad.
Varför inte ge en del den möjligheten?! De flesta vill ju ändå bli kommmenterade.
Vänligen
Lase

ANNONS
Köp TZ99 hos Götaplatsens Foto