Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Inga drop-down menyer
- Trådstartare Roinew
- Start datum
avlsutad110823
Avslutat medlemskap
Hej Roine
Fick samma problem då jag uppdaterade ZoneAlarm, den har nån ny finess som skyddar mer än tidigare.
Roine
Fick samma problem då jag uppdaterade ZoneAlarm, den har nån ny finess som skyddar mer än tidigare.
Roine
Roinew
Aktiv medlem
Jim - jag hade inte stängt av menyerna.
Jarl - Hur får man tag på Flash. Det är möjligt att meny problemet kom i samband med att man fick upp en program installationsruta varje gång man bytte websida, eller kanske i och med att detta försvann. Om jag inte missminner mej var det programmet Flash som man ville skulle installeras.
Roine K - Betyder det att du fortfarande har problemet, eller har du löst det genom att backa av Zonealarm?
mvh Roine W
Jarl - Hur får man tag på Flash. Det är möjligt att meny problemet kom i samband med att man fick upp en program installationsruta varje gång man bytte websida, eller kanske i och med att detta försvann. Om jag inte missminner mej var det programmet Flash som man ville skulle installeras.
Roine K - Betyder det att du fortfarande har problemet, eller har du löst det genom att backa av Zonealarm?
mvh Roine W
Kolla här.Roinew skrev:
Hur får man tag på Flash
avlsutad110823
Avslutat medlemskap
Hej
Man kan ange om man vill ha "privacy" eller ej, samt om man har det, vilka siter som är ok, så det är bara att knappa in www.fotosidan.se så funkar det.
Ang Flash så har David skrivit var den finns här:
http://www.fotosidan.se/forum/showthread.php?s=&threadid=6699&highlight=flash
Roine
Man kan ange om man vill ha "privacy" eller ej, samt om man har det, vilka siter som är ok, så det är bara att knappa in www.fotosidan.se så funkar det.
Ang Flash så har David skrivit var den finns här:
http://www.fotosidan.se/forum/showthread.php?s=&threadid=6699&highlight=flash
Roine