Annons

Inga drop-down menyer

Produkter
(logga in för att koppla)

Roinew

Aktiv medlem
Jag har problem med att drop-down menyerna inte kommer fram överhuvud taget. Dvs om jag sätter cursorn på "Nyheter" så kommer ingen meny fram. Är det någon inställning jag skall göra. Jag kör IE 5 och detta har fungerat tidigare.

Hälsn Roine W

Du kanske har klickat på "Stäng av menyerna" under din profil? Klicka på "Din sida" och se om det står "Stäng av menyerna" eller "Slå på menyerna" där.

Jag hade samma problem. Det löste sig genom att jag installerade senaste versionen av flash. En annons använder flash och det verkar som koden i filerna som styr menyerna inte drar igång om inte senaste version av flash kan köra annonsen. Kvalificerad gissning?

Jim - jag hade inte stängt av menyerna.

Jarl - Hur får man tag på Flash. Det är möjligt att meny problemet kom i samband med att man fick upp en program installationsruta varje gång man bytte websida, eller kanske i och med att detta försvann. Om jag inte missminner mej var det programmet Flash som man ville skulle installeras.

Roine K - Betyder det att du fortfarande har problemet, eller har du löst det genom att backa av Zonealarm?

mvh Roine W

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar