Annons

Inga bilder, samt utloggning.....

Produkter
(logga in för att koppla)

Texas1

Ny medlem
För ett antal veckor sedan så blev jag plötsligt ständigt utloggad från FS i några dagar, men efter ett undrande till FS... så upphörde detta.
Nu började detta utloggande i går igen, men inte så täta utloggningar denna gång....men det största problemet är att jag inte kan se några bilder på FS, förutom när jag trycker på "min sida". Då visas bilderna där var annan gång jag trycker. Men inte på min profil eller några pooler m.m.
Men när jag trycker på förstorning av någons inlagda bilder.... så kommer det upp en bild !
Är det någon som kan förstå detta ?....tacksam för hjälp !

Knepigt, det låter som din dator/webbläsare blivit konstig.

En sak du kan testa är att tömma "Temporära internetfiler", detta hittar man under Verktyg > Inställningar i Internet Explorer

Knepigt, det låter som din dator/webbläsare blivit konstig.

En sak du kan testa är att tömma "Temporära internetfiler", detta hittar man under Verktyg > Inställningar i Internet Explorer

Hej Christer och tack för ett snabbt svar.......jag har nu lyckats med att rensa i dessa filer du nämde, så nu kan jag äntligen se alla bilder igen på FS. Blir fortfarande utloggad ibland, speciellt när jag skall gå in på min egen sida......... men det är ju en bagatell, jämnfört med att inte kunna se era fantastiska bilder.

Jag tackar så väldigt mycket för hjälpen Christer och önskar en riktigt god fortsättning på året !

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar