Annons

Information om Jens Assur

Produkter
(logga in för att koppla)

Jacob_111

Medlem
Hej. Jag ska skriva ett arbete om Jens Assur i kursen fotografisk bild. Har sökt på google men inte hittat något riktigt bra. Jag undrar var det finns bra information om honom.
 
Jacob_111 skrev:
Hej. Jag ska skriva ett arbete om Jens Assur i kursen fotografisk bild. Har sökt på google men inte hittat något riktigt bra. Jag undrar var det finns bra information om honom.


Tjaa, du kan alltid ringa upp Jens och fråga ifall du får intervjua honom? Bättre info än så får man nog inte. :)
 
Jag har precis börjat arbeta med honom och han är en väldigt inspirerande person du kommer säkert få en intressant intervju om du får tag på honom. han är lite upptagen för tillfället med div saker och är inte på kontoret så mycket just nu men det går ju alltid maila.
 
LostInSpace skrev:
Jag har precis börjat arbeta med honom och han är en väldigt inspirerande person du kommer säkert få en intressant intervju om du får tag på honom. han är lite upptagen för tillfället med div saker och är inte på kontoret så mycket just nu men det går ju alltid maila.

Hej!

Har letat hemsida och mailadress till honom förut, men han har väl varken hemsida eller mail som jag förstår saken? Inte helt vanligt i dagens samhälle... Men en inspirerande och duktig fotojournalist är han utan tvekan!

Magnus
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.